probleem met mijn 2e sluierstaat!!!

Wat gaat er mis? [leden]
zino1976
Lid FGF
Berichten: 16
Lid geworden op: 09-11-2011 17:29

Bericht door zino1976 » 16-11-2011 20:49

Ja het was erg koud vanochtend. Had het plaatje erg anders voor ogen gehad. Verhuist naar binnen en opgeknapt om permanent in een op goede temeratuur verwarmde aquarium en helemaal hersteld.

Weet niet precies waar het fout gegaan is. Denk ook bacteriele infectie misschien..
Heb nou een beetje de gedachte dat sluiers gewoon hele moeilijke vissen zijn om te houden met veel blaaskwalen, maar ik vermoed ook dat dit geen goede kweek geweest is. Beide tegelijk bij hetzelfde tuincentrum gekocht.

Ja ik hou de andere vissen goed in de gaten, dat deed ik al bij ze allemaal en bij de andere niet sluiers nooit iets afwijkends gezien of gemerkt. Heb nu helaas geen sluiers meer en als ze er weer komen dan komen ze bij mij toch in een ruime aquarium binnen weet ik zeker. Gewoon om de problemen te vermijden die ik in deze situatie heb gehad en voor het welzijn van de vissen.

Als het de andere type vissen waren geweest denk ik dat ik er minder moeite mee zou hebben gehad, vond dit wel de mooiste. Hopelijk heeft ze niet teveel geleden dan maar.
Bedankt voor de hulp en ik zal de vijver in de gaten houden.

Plaats reactie