Slijmvlies en wengroei(hotspots).

Wat gaat er mis? [leden]
Pat
Lid FGF
Berichten: 2721
Lid geworden op: 27-10-2011 00:00

Bericht door Pat » 03-01-2014 21:51

Brrrr ik heb geen goede ervaring met de infectie in een wen (zoals dus laatst bij mijn Ranchu G.) en hoop echt niet dat je zoiets mee hoeft te maken want aan die bacterie was geen houden aan. Ik duim met je mee :wink:

Hinvin
Lid FGF
Berichten: 1146
Lid geworden op: 19-11-2013 22:37

Bericht door Hinvin » 03-01-2014 22:19

Dankjewel, hij zit nu even in een plastic curver bak met een sponsfiltertje. Zoutbadje heeft hij ook gehad. Dit ging gelukkig goed en het blaasje is volledig leeg en schoon. Alleen nog een beetje rood.

Toen ik die vis kocht had ik al zoiets van, het zal erom spannen, maar wel een heel aparte lionhead met Thai kop, of misschien een Lionchu met verkeerde staart, wie weet.

Ik heb zelf door de jaren een bloedhekel gekregen aan medicijnkuren, over het algemeen wordt de weerstand van de vis alleen maar minder en de bacterien alleen maar resistenter. Zo langzamerhand raak ik echt overtuigd van het kale bak en heeeeeel veel verversen principe dus daar ga ik me maar op richten nu. Oja en overal meerdere filters in hebben, dat je er desnoods nog een Qbak bij kunt zetten met werkend filter. Het loopt helemaal uit de hand met al die bakken hierzo :lol:

Plaats reactie