Stipjes rond bekje, schadelijk?

Wat gaat er mis? [leden]
Plaats reactie
Fancy91
Lid FGF
Berichten: 264
Lid geworden op: 12-04-2013 19:58

Stipjes rond bekje, schadelijk?

Bericht door Fancy91 » 14-09-2014 01:16

Hallo,
Af en toe heeft 1 van mijn visjes witte stipjes op zijn lipjes, ik wilde het al eerder vragen, maar dan werd het weer minder enzo, entoen dacht ik.. zal wel niks zijn..
Maar goed.. hij heeft het af het toe wat erger dan anders... nou las ik op het internet dat goudvissen daar ook wel eens stipjes hebben net als paaipukkels en dan rond het bekje.. maar goed.. google is je beste vriend, behalve als het om goudvissen gaat..
dus ik dacht.. nu ik toch op het forum zit kan ik het wel eens vragen..
Meneer Babbi genaamd, eet wel gewoon en is lekker druk. zoals altijd.. dus foto's maken is niet erg makkelijk..
ik heb nog wel foto's op de computer staan waar de stipjes ook wel goed op te zien zijn, Hopen dat het niet erg is.. de andere visjes hebben trouwens nergens last van.
Afbeelding
Afbeelding

hoop dat het een beetje goed te beoordelen is..

Pat
Lid FGF
Berichten: 2721
Lid geworden op: 27-10-2011 00:00

Bericht door Pat » 14-09-2014 15:35

Als het een mannetje is en hij heeft dus verder nergens last van dan denk ik inderdaad dat het gewoon paaipukkels zijn.

Fancy91
Lid FGF
Berichten: 264
Lid geworden op: 12-04-2013 19:58

Bericht door Fancy91 » 14-09-2014 21:25

Ja het is een mannetje, ik moet zeggen ik heb vanmiddag weer gekeken en nu heeft ie bijna niks meer.. of heel iniminie, dat het bijna niet opvalt.
maar meneer is haantje de voorste als het gaat om eten, dus dat is nog wel goed :)

Plaats reactie