Op de kop en weinig zwemmen, wat te doen.

Wat gaat er mis? [leden]
Fancy91
Lid FGF
Berichten: 264
Lid geworden op: 12-04-2013 19:58

Bericht door Fancy91 » 19-02-2015 22:43

Hallo, ik heb vandaag bij de apotheek kruidnagelolie besteld, ik kan het morgen bij ze ophalen.
Ik heb gister en vandaag nog over nagedacht, en ik denk dat het toch ook beter is haar in te laten slapen.. ik vind haar zo'n zieltsje als ik naar haar kijk,
Ik heb haar nu vanaf dinsdag middag niet meer gevoerd, maar daarvoor at ze ook alleen als ik het voor haar neus hielt.. dus veel heeft ze voor ze in quaraintaine kwam ook niet gehad. Het water temperatuur is steeds nog boven de 20 graden.

Ik weet alleen niet hoeveel druppels kruidnagelolie op hoeveel water, misschien kan iemand van jullie mij dat vertellen?

Dino, deze lieverd heb ik bij jou gekocht :)

Zal haar wel missen hoor, waar de camera was, was zij.. echt een fotomodel

Hinvin
Lid FGF
Berichten: 1146
Lid geworden op: 19-11-2013 22:37

Bericht door Hinvin » 20-02-2015 09:24

Dit is wel een goede video: https://www.youtube.com/watch?v=yuhJWpdYCLs

Het is wel vervelend om te doen hoor, maar als het goed is heeft de vis weinig stress zo.

Fancy91
Lid FGF
Berichten: 264
Lid geworden op: 12-04-2013 19:58

Bericht door Fancy91 » 03-03-2015 15:30

Hee, nog bedankt voor uw reactie, lees het helaas nu pas van het filmpje, ik ben een beetje weinig deze week op internet geweest. vooral heel weinig de mail gecheckt, zeer zeer slecht.. en ook een reactie hier plaatsen is er bij in geschoten..

Sam heb ik ingeslapen en het ging goed, het duurde echter wel heel lang voor mevrouw eindelijk sliep en uiteindelijk overleed, en ik moest ook nog naar de dierenarts met de kat, ik ging er namelijk van uit dat het zo gebeurt was.. (beginners foutje)
toen sam eenmaal goed vertrokken was, ben ik met de kat naar de dierenarts gegaan, sam leefde nog, en op internet las ik dat je er bij moest blijven, maar het beestje sliep al, en er waren al zoveel druppel in gedaan dat ik dacht als ik terug kom zal ze wel dood zijn.. zo gezegt zo gedaan, ik naar de dierenarts..

Met de kat was het overigens allemaal in orde, jaarlijkse controle.

Toen ik weer thuis kwam was Sam overleden, het is voor het visje vast een vreedsame dood geweest, maar voor mij was het moeilijk hoor.. pff..
ze ligt nu begraven onder een tegel in de grond, onder mijn terras, ik heb namelijk vrijwel alleen maar stenen, en mochten de vele katten hier op de buurt nou iets ruiken dan kunnen ze er tenminste niet bij.. dat vond ik ook wel een fijn idee..

Daarna nog het huis opgefrist want dat rook natuurlijk naar kruidnagelolie.. Stinkuhh!!

Maar ik heb nu zonet de video van het linkje bekeken, en daar is het wel super duidelijk in te zien. volgende keer ga ik dat ook zo doen, vooral met het mengen van dat spul.. want dat vergat ik in alle hectiek bij de eerste druppen.. :shock:

Maar gelukkig is het allemaal goed gegaan, en zo ver ik weet pijnloos voor het visje :)

Plaats reactie