Problemen.

Wat gaat er mis? [leden]
Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 23-06-2016 18:48

:lol: hoi Michelle, Nou ze verklaren niet alleen jou voor gek hoor! :lol:

Nee ik snap dat je dat allemaal niet zo snel georganiseerd hebt. Het is ook idd ook allemaal een gedoe toch? Het gaat hier ook nog niet zo lekker met Vlekkie en PiPi. Je bent zo weer een paar uur verder, en wat heb je dan gedaan? Eh....alleen maar gekeken naar de vissen. Echt he, ik zit ook naar iedere vlek, ontlasting, gedrag etc te kijken. Gek wordt je ervan en die strijk blijft maar liggen effin het is toch te warm.

En dan moet Jij ook nog weg spullen inpakken, huis op orde, boodschappen halen en tja ook nog de vissen. Ik wordt er al moe van als ik het zo intikt allemaal :lol: laat staan als je het nog moet uitvoeren.

Nee meis, geniet ervan...

Groetjes Louise

Michel1968
Lid FGF
Berichten: 974
Lid geworden op: 09-06-2015 21:25

Bericht door Michel1968 » 23-06-2016 20:13

michelle schreef:Ik heb me zelfs in gezonde staat niet gewaagd aan schelpdieren. Vind het niet erg smakelijk uitzien.

Dacht dat tubifex 1 van de veilige vormen was ipv diepvries.

Michelle
Nu ben ik wat gevoelig voor vis en schaaldieren, twee moleculen niet tip-top en ik heb die nacht een innige en vurige relatie met de wc-pot. Dat terzijde, het gaat dus over de kans dat iets net niet helemaal lekker zit en dat dan bij een herstellende vis... nope...

Maarrrrrr... gevriesdroogd... dat verandert de zaak. Gewoon geven naar wens dus. (ik ging ven uit van levend of diepvries.

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 23-06-2016 20:26

Hi Louise,

Ja,, inderdaad. Als ik dit allemaal van tevoren had geweten had ik er wellicht niet aan begonnen. Maar ja, je hebt ze nu eenmaal en dan wil je ze ook zo goed mogelijk verzorgen. Dan zie je ze groeien en eten uit de hand dan ga je om.

Normaal ben ik niet zo gauw in paniek als ik wat zie. Zie ook wel eens rare poepjes, plekjes, schubben eruit etc. Maar als ze gewoon rondzwemmen dan is het goed. Op de kop hangen, schuren is foute boel maar dan door al dat gedoe kan het door zoveel komen. Ga je het net op zoveel info en enge dingen dan zink me de moed in de schoenen.

Erg fijn dat er forums zijn dat je van ervaren mensen info krijg anders waren ze al lang gaan hemelen.

Maar je leert er ook weer van. Ben nu zo klaar met verversen., pompen schonen etc. Ging in het begin allemaal voorzichtig maar ben er nu zeer bekwaam in al zeg ik het zelf :D

Je hoor wel weer hoe het morgen gaat.

Michelle

Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 23-06-2016 22:01

Hoi Michelle,

Haha ik had ook nooit kunnen bedenken dat je zo veel zorgen om vissen zou kunnen hebben. Heb in het begin nog geeneens tegen mijn man verteld dat ik met PiPi en Vlekkie naar Dino gegaan was :? ( echt he) het was al een gedoe omdat ik net zoals jij, een groter aquarium moest aanschaffen. "WAT VOOR TWEE VISJES", :evil:

Ja dat internet is funest je wordt daar helemaal gek van. Ik ben ook super blij met dit forum. Ik zat eerst op een ander forum en daar was iemand die mij juist doorverwees naar dit forum en Naar Dino. Dat was met Pasen, ik was zo desperate dat ik die lieve Dino zelfs op paaszondag een mail stuurde. En hij heeft mij zo super geholpen dat ik hem er zo dankbaar voor bent. Anders had ik PiPi en Vlekkie niet meer.

Ik stuur je even een pb.

Gr. Louise

Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 24-06-2016 08:00

G. Morgen Michelle ik heb je even een mailtje gestuurd.

Gr. Louise

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 24-06-2016 19:06

Hi Louise,

Bedankt voor je mailtje. Nog geen verandering te zien. Zwemmen gewoon rond en eten hun erwten dus dat is positief.

Als ik terug ben van vakantie en het is niet beter ga ik je tel. nr. van je mail gebruiken. Heb nu geen tijd meer om wat via de post te gaan ontvangen en dan moet mijn moeder dat gaan doen. Dat gaat echt niet. Ben al blij dat ze poep opzuigt en eten geeft. Mens is tegen de 80 en snapt het allemaal niet zo goed meer.

Heb vandaag nogmaals me aquarium ververst om NO2 naar beneden te krijgen en dan zondag weer dan gaan de twee uit het hospitaal er weer bij.

Groet
Michelle

Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 24-06-2016 22:27

Hoi Michelle, is goed hoor.

Focus je lekker op je vakantie, en idd als ze nog zwemmen en eten, en door je moeder vertroeteld gaan worden zal het wel goed gaan komen. Veel plezier en laat het weten hoe het gegaan is. Je hebt er alles aan gedaan meer kun je niet doen.

Je gaat straks nog doodmoe weg haha.

Fijne vakantie

Veel liefs Louise

Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 24-06-2016 22:27

Hoi Michelle, is goed hoor.

Focus je lekker op je vakantie, en idd als ze nog zwemmen en eten, en door je moeder vertroeteld gaan worden zal het wel goed gaan komen. Veel plezier en laat het weten hoe het gegaan is. Je hebt er alles aan gedaan meer kun je niet doen.

Je gaat straks nog doodmoe weg haha.

Fijne vakantie

Veel liefs Louise

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 25-06-2016 13:34

De vis hangt niet meer op de kop maar nog wel een iets voorover. Progressie.

Hoeveel pech moet je hebben, vannacht met me kat naar de dierenarts. Schreeuwend van de pijn. Achterkant niet goed wat ik kon zien. De kat is al niet z`on lieverdje dus durfde verder ook niet te kijken. Diagnose trombose. Overlevingskansen 50/50.

Moet dus ook nog voor morgen beslissen wat met de kat. Ben totaal niet bijgelovig maar heb het idee dat mijn vakantie vervloekt is.

Michelle

Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 25-06-2016 14:48

:shock: O NEE! dit ga je niet menen.

O wat vind ik dat erg voor je. dit is niet normaal. je zou haast zeggen dat je thuis moet blijven.
wat bedoel je met beslissen? is er niets aan te doen? kan de dierenarts de kat opnemen?
ik weet niet of je een anuleringsverzekering hebt. en waar je naar toe gaat? maar ik ben wel
bijgelovig en je zou haast zeggen dat je niet op vakantie mag.
jeetje meis heel veel sterkte, ik wou dat ik je helpen kon. ik vind het echt heel sneu voor je allemaal

(wel fijn dat de vis iets beter gaat) :?
maar goed dat is nu een pleister op de wond.

hou je taai,
veel liefs Louise

Plaats reactie