Welk filter

Filters, thermostaten, verlichting, etc. [leden]
Goud
Lid FGF
Berichten: 655
Lid geworden op: 26-01-2012 19:50

Bericht door Goud » 27-01-2012 15:10

En ik maar denken dat ze het koud zouden krijgen ha ha.

Gaan alleen de planten niet dood? De meeste tropische planten moeten of minimaal 20 graden toch?

Zo filter is besteld. Is de JBL geworden. Heb niet de 1500 besteld maar die een stap lager. Ga ervan uit dat deze volstaat als ik 2 vissen ga nemen en de bak goed ga onderhouden.
Verder heb ik een juwel achterwandposter besteld, een sera testkoffer (oef duur maar ja heb al ergens gelezen dat de strips niet volstaan) en een potje sera goudvisvoer. Gelukkig heb ik heb spaarloon binnen want nu arm :D en dan volgende week nog het aquarium halen en kast oef maar ja dan heb je ook iets goeds. Ga daar in de winkel dan wel kijken of ze goed afgerond grind hebben liggen.

Maar kan vriendlief wel gaan vertellen dat ik voordelig uit ben zonder het stroomverbruik straks van een thermostaat :lol: :lol: :lol: :lol:

Brian
Lid FGF
Berichten: 2350
Lid geworden op: 22-10-2011 21:31

Bericht door Brian » 31-01-2012 20:24

Evelien schreef:
FancyGoldfish schreef:Ik zelf ben meer een superfish en eheim fan. Mocht er ooit iets kapot gaan qua onderdelen van eheim kan je dit gewoon bestellen. Dit hebben ze al 25 jaar ofzo bewezen. Superfish is zeer goedkoop in aanschaf en voor dat geld zijn het goede filters. Ze zijn stil, zuinig en er zit 2 jaar garantie erop.

Ik zelf importeer ik zelf sluiers, mocht je intresse hebben hoor ik het graag? Ook verkoop ik superfish filters. :D
Mocht je intresse hebben hoor ik het graag.
Euhm Dino, die Superfish filters zijn zeker niet stil hoor en zuinig :roll: , veel minder zuinig dan andere duurdere filters.
Ikzelf heb er geen maar Brian wel en hij zegt nooit meer zo'n filters!
Ik heb vooral problemen met de aquapro 600.
De potten beginnen gewoon te scheuren van bovenaf.
Ik heb er zo 2 eentje van bij Dino en eentje van in een Belgische winkel.
Vandaag is de 2de filter beginnen lekken :roll: .
Ik denk dat ze zo een 3 maanden oud zijn.
Dit is geen toeval.
De aquapro 400 heb ik ook(3stuks) hier heb ik dan geen problemen mee.
Wie oude kennis koestert en voortdurend nieuwe vergaart, mag een leraar van anderen zijn.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 31-01-2012 21:52

Vreemd die van mij doet het nog perfect, maar heb je de nieuwe versie? Of ook de oude?

Brian
Lid FGF
Berichten: 2350
Lid geworden op: 22-10-2011 21:31

Bericht door Brian » 01-02-2012 07:50

De nieuwe.
De dag dat de eerste begon te lekken stond er op een 2dehandssite eenzelfde filter.
Deze ben ik gaan bezichtigen en begon de pot ook te scheuren.
Wie oude kennis koestert en voortdurend nieuwe vergaart, mag een leraar van anderen zijn.

Plaats reactie