genoeg filtratie of nog upgraden?

Filters, thermostaten, verlichting, etc. [leden]
Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 30-10-2012 20:31

als excuus mag je dat best gebruiken. het is al heel wat dat je er open voor uit komt, zodat andere leden ook weten wat er speelt. het gaat me wel storen als je het gaat misbruiken.

van de andere kant denk ik dan, als je al weet dat je er snel aan gaat hechten.. begin er dan helemaal niet aan. maar zo denk ik, en jij bent jij.

Gast

Bericht door Gast » 30-10-2012 20:46

Rex Hunt schreef:als excuus mag je dat best gebruiken. het is al heel wat dat je er open voor uit komt, zodat andere leden ook weten wat er speelt. het gaat me wel storen als je het gaat misbruiken.

van de andere kant denk ik dan, als je al weet dat je er snel aan gaat hechten.. begin er dan helemaal niet aan. maar zo denk ik, en jij bent jij.
de stoornis is een autistische stoornis dat houd in ook moeite met omgaan van mensen maar hier ben ik ook aan het werken verder weet ik niet echt wat het verder in houd omdat ik er niet verder in durf te verdiepen.
ik heb me bak nog kaler voor de vissen gemaakt. en de planten meer in de hoek gezet. hoe houd je de bodem schoner met de huidige filtratie ligt regelmatig vuil op de bodem

Irene
Lid FGF
Berichten: 1221
Lid geworden op: 24-01-2012 11:13

Bericht door Irene » 31-10-2012 17:45

Zet een binnenfilter / pompje met de uitlaat op de bodem. Dus horizontaal aan de wand, dat ie de bodem raak. Volgens mij had Rex Hunt dit ook gedaan, moet je even in zijn foto album kijken als je mijn uitleg niet begrijpt. :)

Gast

Bericht door Gast » 31-10-2012 22:34

moet het pompje veel capaciteit zijn want ik heb nog een aquaflow 50 van superfish liggen.. is dit zat voor mijn aquarium?

Plaats reactie