Handige tool gezocht voor waterverversing...

Filters, thermostaten, verlichting, etc. [leden]
goldfishy
Lid FGF
Berichten: 181
Lid geworden op: 13-02-2012 22:38

Bericht door goldfishy » 29-12-2013 12:16

I.p.v. Foto nummer 2 van goudvizzz gebruiken wij deze. Het linker deel onderaan de foto schroef je permanent in je kraan ipv het bestaande filterkorfje in de kraan. En het bovenste deel klik je daar op als je water gaat bijvullen/verversen. Van het deel dat aan je kraan blijft zitten zie je bijna niks als je weer klaar bent :-) erg te vreden mee.

Afbeelding

Ranchufan
Lid FGF
Berichten: 12
Lid geworden op: 01-10-2013 13:05

Bericht door Ranchufan » 31-12-2013 16:31

Afbeelding

Dit os de water changer die de dame van solid gold gebruikt... Vraag me alleen af of het op de Nederlandse kranen past?

Jbl heeft ook 1 maar lees veel negatieve reviews over dit ding...

Denkt dat ik deze maar eens ga bestellen....

goudvizzz
Erelid FGF
Berichten: 330
Lid geworden op: 10-01-2013 22:34

Bericht door goudvizzz » 01-01-2014 12:00

Hieronder een filmpje over Phyton.
Ziet er mooi uit. Handig zo alles in één. Ik heb er, net als jou, ook nog wel wat vragen over. :D

Weet je meer over de kwaliteit?
Vooral de delen die je op de kraan moet schroeven lijken in het filmpje geen topkwaliteit.
Ik zie dat bij dit systeem je bij het afzuigen de kraan moet laten doorlopen. Vind ik wel een nadeel.
Jammer ook dat er geen roostertje en klem bij zit zodat je het water kunt afzuigen zonder er naast te hoeven staan.
Wat betreft de tijd van verversen, hoeveel liter per uur gaat er maximaal door dit slang heen? Ik kon dat niet terugvinden in Google. Volgens mij is de slang dunner dan een normale tuinslang.


Plaats reactie