luchtgordijn zelf maken

Filters, thermostaten, verlichting, etc. [leden]
Plaats reactie
Fancy91
Lid FGF
Berichten: 264
Lid geworden op: 12-04-2013 19:58

luchtgordijn zelf maken

Bericht door Fancy91 » 04-02-2015 20:11

Hallo,

Een vraag.. misschien weet iemand op dit forum daar antwoord op.
Een tijd geleden, laten we zeggen aan het begin dat ik dit aquarium had, toen heb ik zo'n buigzame lucht gordijn / air curtain gekocht, die was na een jaar stuk, entoen fixte mijn vader het met krimpkous, dat topic staat ook nog ergens in deze categorie, dat wilde ik niet doen omdat ik niet wist of dat uberhaupt goed kan in een aquarium, van voor gifstoffen etc, en toen zou ik een nieuwe bestellen, nu heb ik eindelijk besloten om dat ook echt te doen, (vergat het steeds) :lol: Anyway, Nu dacht ik.. kun je dit ook zelf maken? van een plexiglazen buis door er zelf gaatjes in te maken, en slangen aan vast te maken waar de lucht door heen gaat.. kan dat? en .. weet iemand ook ongeveer hoe dat kan? mijn vaders is wel heel handig met materialen alleen van aquariums heeft ie geen verstand.. Opzich, denk ik dat het wel moet kunnen, met zo'n buis.. alleen weet ik echt niet hoe zoiets kan vast gemaakt worden aan bijv. de slangetjes waar de lucht doorheen moet.

En.. misschien heeft iemand op het forum een fantastisch idee.
Ik zou zeggen Tell me.

opzich kan ik natuurlijk een nieuwe bestellen, maar ik vond best wel dat dat ding na een jaar, best snel stuk is, en als zo'n ding van plexiglas nou langer mee gaat lijkt me dat toch goedkoper, alleen misschien haal ik wel iets heel onmogelijks in mijn hoofd nu whaha,

laura1990
Lid FGF
Berichten: 81
Lid geworden op: 12-08-2014 14:06

Bericht door laura1990 » 10-02-2015 09:23

Ik heb geen idee hoe je het zelf moet maken maar ben wel benieuwd waar je een luchtgordijn kunt kopen.

Fancy91
Lid FGF
Berichten: 264
Lid geworden op: 12-04-2013 19:58

Bericht door Fancy91 » 15-02-2015 01:53

Hee, ik heb weer besloten er zelf een te kopen, mocht het toch weer stuk gaan ga ik het waarschijnlijk wel zelf maken, maar heb het nu voor de gauwigheid maar gekocht, of besteld. hihi
Ik heb het besteld bij gdaquarium.nl die zit in dalen, in drenthe.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 15-02-2015 17:01

Ik zou ze ook kopen. Kosten geen drol die dingen tov zelf maken.

Plaats reactie