overload babys

Je eigen kweekverslag,verhalen,tips en meer [leden]
Plaats reactie
Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

overload babys

Bericht door Sanne » 07-09-2012 21:59



deze persoon is wel bezig met kweken en behoud best vrij mooie exemplaren vind ik
Zo te zien kweekt hij nu ook ranchu's
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 07-09-2012 22:08

Ik kijk altijd behoorlijk kritisch als het om kweken gaat en ik zie toch zeker 80% cull zwemmen.
Wat mij het meeste opvalt zijn de te lange afstand tussen buikpartij en staartwortel.
Daarnaast nog een hoop te brede schedels, samengeknepen staartvinnen en gevouwen staartvinnen.

Hij doet het zeker niet slecht en de kwaliteit ligt een stuk hoger als in ons gemiddelde LFS, maar erg spannend vind ik ze niet.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 07-09-2012 22:37

daar geef ik je zeker gelijk in. Ik wil alleen bedoelen dat het toch al een redelijk resultaat is voor een beginnerskweek. Want als ik het goed begrijp op zijn youtube profiel is dit toch een van zijn eerste kweken.
Ik zou al blij zijn als ik dit resultaat behaal :)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 07-09-2012 23:17

Voor een van de eerste keren kweken is dit zeker een mooi resultaat.
Om zo een grote groep netjes op te laten groeien heb je erg veel onderhoud nodig.

Ik dacht dat dit verschillende legsels waren.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Plaats reactie