hoe vaak voeren jullie?

Merken, schemas, weetjes, gelfood etc. [leden]
Rietje
Lid FGF
Berichten: 1832
Lid geworden op: 07-11-2011 15:34

Bericht door Rietje » 05-02-2012 12:13

Welk apparaatje van eheim is dat, en hoevaak per dag kan je voeren? Ik vind het bij deze zo fijn dat je echt het aantal korrels nog kan uittellen per voederbeurt. Zo voer je niet snel te veel. Plaatje...? :P

Ik kwam laatst na een weekend thuis toen ik nog een voederautomaat van Sera had.. Daar zat A-plus in.. de hele bak van Skittels lag vol met voer :roll: :shock: Dus die heb ik supersnel moeten verschonen:S Dat was niet grappig. :evil:
Afbeelding

Visje
Lid FGF
Berichten: 2913
Lid geworden op: 19-01-2012 21:35

Bericht door Visje » 06-02-2012 13:20

Ik had zo'n voederautomaat die je met klittenband onder de kap moet bevestigen. Ik had er al zo mijn twijfels over, maar het leek goed te gaan. Totdat we terug kwamen van een weekendje weg en ik de automaat op de bodem van mijn aquarium vond... Tja. Dan lijkt me dat ronde systeem zowiezo beter, dat valt er in ieder geval niet in! :)

Iglo
Lid FGF
Berichten: 270
Lid geworden op: 11-02-2012 14:21

Bericht door Iglo » 22-02-2012 03:54

Hmmm, ik voer tweemaal daags. Het probleem met kleine beetjes vind ik echter. Dat ik vissen in de bak heb die alles opvreten, voordat andere vissen ook maar door hebben dat er eten in is gegooid. Vaak heb ik dan ook een zo'n schele erbij zitten die vervolgens of heel weinig of niks eet.

ik wou eigenlijk wel zo'n voerapparaatje. Maar ik heb enorm veel condens in de bak. Zonder verwarmingselement is mijn water rond de 23 graden xD dus ik betwijfel eigenlijk of het voor mij zal werken. Lijkt me beetje zonde van het geld als het niet blijkt te werken.
Afbeelding

Rietje
Lid FGF
Berichten: 1832
Lid geworden op: 07-11-2011 15:34

Bericht door Rietje » 22-02-2012 12:11

Ik heb ook wel last van condens hoor :roll: Mijn water zit op 24 graden.. Ik zet meestal 1 klep open als ik niet thuis ben, dat helpt al :P
Verder wel ook wat condens in het kapje van't voederapparaat maar granulaat valt er bij mij sowieso wel uit!
Afbeelding

Plaats reactie