Goudvissen en chemo baasje...

Alles over goudvissen in het algemeen [openbaar]
Bash
Lid FGF
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26-10-2011 01:38

Bericht door Bash » 03-03-2014 21:12

Jeetje wat erg, heel veel sterkte toegewenst!
The question is not: 'Can they reason?' , nor 'Can they talk?' but 'Can they Suffer?'
Jeremy Bentham, 1748 – 1832

Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.

Rietje
Lid FGF
Berichten: 1832
Lid geworden op: 07-11-2011 15:34

Bericht door Rietje » 04-03-2014 18:46

Sterkte kyoko, dat zouden zaken moeten zijn waar je je geen zorgen over zou moeten maken. Heel veel kracht toegewenst in deze periode.
Afbeelding

Loraine
Lid FGF
Berichten: 327
Lid geworden op: 28-03-2018 18:42

Bericht door Loraine » 04-04-2018 15:40

Misuzu schreef:hmm.. ik moet in mijn werk handschoenen dragen bij mensen met chemo, maar dat is vooral belangrijk bij de wc en de badkamer.
Ik denk dat het dus vooral te maken heeft met ontlasting bloed en speeksel wat gevaarlijk is.
Als je inderdaad je handen goed was enzo denk ik niet dat het veel problemen zal geven.
Heeft idd meer te maken met wat je lichaam uitscheidt aan ontlasting, transpiratie etc.
Plus dat je mn op een chemotherapie-afdeling veel meer in aanraking komt met dergelijke stoffen natuurlijk dan gewoon thuis als je met een chemopatiënt samenleeft, al wordt dan ook aangeraden om de wc 2x door te spoelen met het deksel dicht en na elk bezoek schoon te maken. :wink:
Op zich lopen je dieren bij chemokuren geen risico zolang je geen open wonden hebt of niet transpireert in het aquariumwater oid, bij bestraling durf ik dat niet te zeggen.

In 2010 heb ik zelf aan de chemokuren gezeten, vandaar dat ik dit globaal weet, al veranderen de inzichten elke keer weer.
Bovine, Jelaga, Diân, 'Azraq en Laranja.

Plaats reactie