Afspraken over takenverdeling
-
- Lid FGF
- Berichten: 5243
- Lid geworden op: 21-10-2011 18:39
-
- Lid FGF
- Berichten: 3376
- Lid geworden op: 07-11-2011 11:45
Wat zou je dan juist graag willen doen voor de wedstrijd? Ik wil gerust de back-up zijn dus wat verlang je dan van mij?Sanne schreef:Ik wil de fotowedstrijd gerust blijven verder doen.. maar misschien met hulp van iemand? want bv de winnende leden moeten dan ook bijgehouden worden, de prijzen, etc.. En dat wordt me dan wel wat te veel ... ik hoop dat ik hier niets verkeerd mee zeg ik ben nog heel graag moderator en probeer dagelijks toch een uur of meer vrij te maken om het forum goed bij te houden. maar buiten het forum moet ik ook zien dat ik hier in huis alles rond krijg en dat gaat nog altijd voor vind ik persoonlijk. de huishoudelijke taak van een vrouw is niet te onderschatten
ik voelde me er zelf heel vervelend bij dat ik vorige maand de zaken rond de fotowedstrijd te laat heb bekend gemaakt. dus daar geef ik jullie helemaal gelijk in.
Ik vind het een goed idee dat bepaalde mensen verantwoordelijk zijn voor een bepaald onderwerp.
Misschien ook een idee dat dat onderwerp dan naar volgend jaar toe nog beter uitgewerkt kan worden? dus dat de verantwoordelijke personen met elkaar overleggen en met voorstellen over dat onderwerp naar voor komen binnen het beheer- en moderatorenteam? als jullie begrijpen wat ik bedoel...?
Dit komt misschien raar over maar ik wil dat alles duidelijk is voor iedereen zodat er geen misverstanden ontstaan.
Ik zou persoonlijk alles hier in het beheersgedeelte openbaar overleggen zodat de anderen mee kunnen lezen en eventueel ook hun inbreng kunnen doen als ze dat willen.
-
- Lid FGF
- Berichten: 3376
- Lid geworden op: 07-11-2011 11:45
Heb hier gerust de tijd voor dus geen probleem.ZSjonnie schreef:Misschien een idee om het samen met Evelien te doen en dan misschien Brian als back-up?
Het bijhouden van de prijzen doe ik wel. Dino houdt dan bij welke prijzen er opgehaald zijn.
Zoals ik al zei is de moderator-functie een vrijwillige keuze en daarom moet het geen 'verplichting' worden.
Uiteraard heb je als moderator wel je taken welke vervuld moeten worden, maar daar kan altijd iets voor geregeld worden.
Misschien kan er voor volgend jaar een lijst gemaakt worden met het onderwerp per maand en de prijs?
Dat is eenmalig wat tijd investeren, maar het scheelt per jaar een hoop tijd.
Ik wil gerust al een lijstje opmaken voor volgend jaar als jullie dat goed vinden. Kan daar deze week wel de tijd voor maken.
-
- Site Admin
- Berichten: 6397
- Lid geworden op: 21-10-2011 18:12
-
- Lid FGF
- Berichten: 3376
- Lid geworden op: 07-11-2011 11:45
Volgens wat ik uit de voorbije wedstrijden heb kunnen opmaken zijn dit de prijzen die gegeven worden:
- Zakje A-plus
- Fancy toxic remover
- Fancy Chrystal Clear
- Paarse Hikari
- Groene Hikari
- product naar keuze uit de hele collectie ter waarde van 15 euro
Zet is deze dan afwisselend bij de verschillende onderwerpen?
Komt nog goed uit dat dit er 6 zijn dan komt elke prijs 2 keer aan bod per jaar.
- Zakje A-plus
- Fancy toxic remover
- Fancy Chrystal Clear
- Paarse Hikari
- Groene Hikari
- product naar keuze uit de hele collectie ter waarde van 15 euro
Zet is deze dan afwisselend bij de verschillende onderwerpen?
Komt nog goed uit dat dit er 6 zijn dan komt elke prijs 2 keer aan bod per jaar.
-
- Lid FGF
- Berichten: 5888
- Lid geworden op: 21-10-2011 18:59
@Evelien: onder back up versta ik dat je dan de wedstrijd eventueel zou kunnen opvangen als ik niet kan of niet tijdig kan. Langs een andere kant lijkt het mij ook leuk om samen ideeën en meningen hierover uit te wisselen en het jaar 2013 te plannen samen wat denk je?
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~
-
- Lid FGF
- Berichten: 5243
- Lid geworden op: 21-10-2011 18:39
Dit topic heb ik ook gestart om duidelijkheid te creëren over de takenverdeling.
Ik zou graag met de tijd alle regels in het eerste topic opsommen, zodat het makkelijk vindbaar blijft voor iedereen.
De details over de fotowedstrijd kunnen in het daarvoor bedoelde subforum besproken worden, zodat hier alleen de afspraken aan bod komen.
@ Evelien: Alvast een lijstje opmaken lijkt mij een goed idee. Dat is alvast een begin en daar kan dan verder over gebrainstormd worden.
Wat de prijzen betreft kan je deze alvast opnemen in het lijstje, maar daar zal Dino uiteindelijk over moeten beslissen of dit definitief wordt.
@ Dino: Het dinsummen leek/lijkt mij ook een goed en leuk idee, maar mij lijkt het ook moeilijk om een geschikte datum en tijdstip te vinden waarop heel Team-Beheer beschikbaar is.
Heb jij ook nog ideeën voor andere prijzen voor de fotowedstrijd?
Ik zou graag met de tijd alle regels in het eerste topic opsommen, zodat het makkelijk vindbaar blijft voor iedereen.
De details over de fotowedstrijd kunnen in het daarvoor bedoelde subforum besproken worden, zodat hier alleen de afspraken aan bod komen.
@ Evelien: Alvast een lijstje opmaken lijkt mij een goed idee. Dat is alvast een begin en daar kan dan verder over gebrainstormd worden.
Wat de prijzen betreft kan je deze alvast opnemen in het lijstje, maar daar zal Dino uiteindelijk over moeten beslissen of dit definitief wordt.
@ Dino: Het dinsummen leek/lijkt mij ook een goed en leuk idee, maar mij lijkt het ook moeilijk om een geschikte datum en tijdstip te vinden waarop heel Team-Beheer beschikbaar is.
Heb jij ook nog ideeën voor andere prijzen voor de fotowedstrijd?
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.
-
- Site Admin
- Berichten: 6397
- Lid geworden op: 21-10-2011 18:12