Afspraken over takenverdeling

[beheer]
FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 18-09-2012 15:07

Oh dat bedoelen jullie. Is goed hoor. Gewoon zo aanhouden anders.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 29-10-2012 20:15

ik deel de mening dat het zo nog wel even goed is, en als ik weer 100% terug ben zal ik de stellingen ook weer overnemen, en er een paar vooruit maken zodat we iets hebben om op terug te vallen als er zn situatie is.

ook denk ik dat het hele fotogebeuren beter kan, dus idd een half of heel jaar vooruit plannen inclusief prijzen. is even meer werk, daarna copy paste en klaar.
en een limiet stellen na het sluiten van de maand. bijvoorbeeld 7 dagen. en wie dan niet gestemd heeft hoeven we ook niet achteraan te zeuren.


eigenlijk denk ik dat we het best goed doen zo, we leren veel van elkaar en lossen foutjes ook goed op.
kritische noot is inderdaad wel meer beter afspraken en regels waar we ons aan kunnen en moeten houden.
dat straalt ook beter uit naar de leden denk ik.

dan heb ik nog iets waar ik me aan stoor, ook al weet ik dat het niet anders kan in sommige gevallen. maar ik stoor me echt aan het taalgebruik van sommige.( lees spelling en zinsopbouw)
wat vinden jullie daarvan en gaan we dat veranderen cq ook regels voor opstellen of zelfs op eigen houtje verbeteren?
ik besef goed dat niet voor iedereen NL de taal is waar die mee geboren word maar kom op zeg..


Sexy Rexie.
of moet ik gewoon niet zeuren? ik hoor jullie mening hier graag over.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 29-10-2012 20:38

Fotowedstrijd is als het goed is nu al aardig geregeld en voorruit gepland. Iedereen mag daar nog zijn mening over geven en het zou nog wat kunnen veranderen, maar de grove lijnen zijn bekend en staan genoteerd.

Voor de stelling van de maand vind ik ook dat daar hetzelfde voor gedaan kan worden. Dus daar moeten we dan nog even voor gaan zitten. Ik heb toevallig een leuk onderwerp via PB gekregen, dus die zal ik vanavond ofzo even plaatsen en mochten jullie het daarmee eens zijn wordt dat de stelling van deze maand.

Ik stoof me ook aan spelling en grammatica bij sommigen. Volgens mij staat daar ook iets over in de huisregels, maar misschien kunnen we dit wat beter benadrukken door die bepaalde leden erop aan te spreken.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 29-10-2012 20:41

1e 2 punten ok. Maar voor sommige kunnen ze geen of niet goed Nederlands. Dat ze al gaan posten is al heel wat. Dan gaan we ze toch niet ontmoedigen? Maar meeste stemmen geldig zou ik zeggen.

Brian
Lid FGF
Berichten: 2350
Lid geworden op: 22-10-2011 21:31

Bericht door Brian » 29-10-2012 20:46

Er zijn ook Nederlanders die soms heel onverstaanbaar zijn Dino.
Deze mogen van mijn part aangesproken worden.
Wie oude kennis koestert en voortdurend nieuwe vergaart, mag een leraar van anderen zijn.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 29-10-2012 20:46

stoofperen. :)

ik heb nog een hele lijst met stellingen dus als je de jouwe ook geeft jan voeg ik ze toe en werk ik over paar weken even alles vooruit. komt goed.

verder had ik zn antwoord van jou al zien aankomen dino, omdat je zelf ook een buitenlander bent. ( met alle respect maar kan even snel geen andere woorden vinden).

ik vind dat wij of jij moeten aangeven dat we bij deze personen zelf de tekst gaan aanpassen want het raakt kant nog wal soms.

is dit een goed plan? ( ik denk zelfs de enige oplossing, ik zie geen andere. ja ze les geven maar IK heb daar geen tijd voor. hehe.)

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 29-10-2012 20:51

Ik vind dat een goed plan. Maar ze moet dan niet teveel posten. Ik heb zelf immers weinig tijd. :D

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 29-10-2012 20:55

Ik denk dat het al vrij snel duidelijk is wat de oorzaak is van de fouten. Bij mensen die de Nederlandse taal slecht beheersen kan daar natuurlijk niet meer van gevraagd worden als er zo veel mogelijk op te letten.
Maar ik denk dat we de 'lakse' leden die de taal wel beheren, maar simpelweg niet nadenken er wel op aan kunnen spreken.

Ik heb eigenlijk niet echt een lijstje met onderwerpen. Ik vang deze taak nu op zolang het nodig is en daardoor bedenk ik pas eind van de maand een onderwerp.
Ik zal er binnenkort wel een keer voor gaan zitten en wat leuke onderwerpen bedenken.

Zelf heb ik er eerlijk gezegd bar weinig zin in om elke keer alle posts te gaan moeten verbeteren.. :roll:
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 29-10-2012 20:56

spreken deze personen wel goed engels, of weet je dat zo niet?
want dan mogen ze van mij ook in het engels posten, dat snapt iedereen hier.

en dit bedoel ik bv..
Mijn bedoeling is eetbare waterplanten zoeken, niet alleen om te versieren maar ook vissen die ervan lusten.
best grappig..maargoed ik zou lusten even veranderen in eten.

ik wil dat best doen, als jij er niet veel voor voelt. maar wel een mededeling vooraf aan desbetreffende. anders komt dat ook raar over denk ik.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 29-10-2012 20:59

Ik heb wel een aantal Duitsers die hier willen komen. Maar ze beheersen geen Engels en Nederlands. Ik heb wel gezegd dat ze gewoon simpel Duits mogen posten. Maar ik had dit eerst moeten overleggen met jullie realiseer ik mij. Maar of ze hier inloggen is nog de vraag.

Plaats reactie