Actie :)!

[beheer]
goudvizzz
Erelid FGF
Berichten: 330
Lid geworden op: 10-01-2013 22:34

Bericht door goudvizzz » 06-04-2014 22:13

@Sanne
;) Tot tranen geroerd hier :)

Maar goed, ideaal is het niet. Ik hoop dat die klantenservice maandag wel even reageert.
Ik heb nu een draadloze hotspot op mijn telefoon zodat ik een ander ip-nummer heb.
Maar we zijn er in ieder geval weer... :twisted:

goudvizzz
Erelid FGF
Berichten: 330
Lid geworden op: 10-01-2013 22:34

Bericht door goudvizzz » 07-04-2014 21:52

De ban is ongedaan gemaakt en het systeem bij forum2go werkt weer. :whaa:
http://goudvis.forum2go.nl/topics_anywhere.php maakt nu inderdaad een rss-feed zonder je een ban te geven.
Helaas doet hij dit alleen van de onderwerpen die niet voor leden zijn.
Hier hebben we dus niets aan... :lol:

Nu ik toch met ze aan het mailen was heb ik gelijk een vraag gesteld aan support over het indexeren door Google.
Het is namelijk wel apart dat ook het gedeelte dat voor iedereen toegankelijk is niet geïndexeerd wordt terwijl de url wel gewoon in google staat.

goudvizzz
Erelid FGF
Berichten: 330
Lid geworden op: 10-01-2013 22:34

Bericht door goudvizzz » 08-04-2014 00:17

Ik heb antwoord terug van Forum2Go. De open pagina's worden wel geïndexeerd, maar ze staan niet hoog.
Als je zoekt in google op goudvis.forum2go.nl dan heb je alleen de hoofd-url als eerste hit, maar verder zie je niets de eerste pagina's.

Hieronder een overzichtje gemaakt met een programma die ik hier heb.
Het laat zien hoe het forum gevonden wordt in de bekendste zoekmachines bij zoekwoorden.

Afbeelding

Wat is precies de bestemming van dit forum. Is dit het, of zoals eerder genoemd met een eigen url en uitstraling in eigen beheer, eventueel met een website erbij?
Wil iedereen dit? En zo nee, wat zijn de bezwaren? Ik ben gewoon benieuwd. :)

Mijn persoonlijke mening: Als het houden van goudvissen in NL en BE uit de kinderschoenen moet komen dan ligt er naar mijn mening een taak en kans voor dit forum.
Goudvissen worden het meest verkocht van alle vissen in NL en toch ontbreekt het aan een duidelijk zichtbare community met een grootte die je mag verwachten met zoveel goudvishouders.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 08-04-2014 06:28

Er zijn zo veel plannen, maar er gebeurd zo weinig :lol:
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 08-04-2014 07:51

Ik zou zeggen, onderzoek deze project.
Met hosten bv kunnen we ook via NAS doen.

goudvizzz
Erelid FGF
Berichten: 330
Lid geworden op: 10-01-2013 22:34

Bericht door goudvizzz » 08-04-2014 08:56

Dan moeten we wel eerst duidelijk hebben wat we precies willen, als einddoel. Ik wil uiteraard best zaken uitzoeken en regelen.

Forum2go verkoopt voor 50 euro een backup van dit forum bijvoorbeeld las ik ergens. Overzetten hoeft niet zoveel problemen te geven.
Het voordeel is dan dat we dan modules kunnen installeren met extra functies.

Hosten via NAS? Wie/wat is dat?
Wat zijn de kosten en wie betaalt dat? Donaties misschien?

Ik heb alleen geen idee wie er allemaal van beheer ook thuis is in websites e.d. En wie het normaal gesproken regelt en of die ook zin en tijd hebben.
I.v.m. niemand willen passeren hierbij. :)

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 08-04-2014 21:59

Ik heb dit forum gemaakt en Rexie heeft het op een gegeven moment uitgebreid en aangepast waar nodig toen ik afwezig was. Zoals het forum er nu bijstaat hebben we iets meer dan een jaar geleden met zijn tweeën ingedeeld.
Ik gok dus dat wij twee ook degene zijn die er een beetje vanaf weten. Maar mijn kennis is in ieder geval niet eens de helft van de jouwe als ik het zo hoor :lol:
Verder heb ik op het moment heel erg weinig tijd door de kleine, studie en onze nieuwe huisje. Opa Rex is ook nog steeds niet terug, dus ik vermoed dat hij op het moment ook geen tijd/zin heeft.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

goudvizzz
Erelid FGF
Berichten: 330
Lid geworden op: 10-01-2013 22:34

Bericht door goudvizzz » 10-04-2014 23:19

@FancyGoldfish
Wie is NAS?

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 11-04-2014 00:03

NAS is een server

goudvizzz
Erelid FGF
Berichten: 330
Lid geworden op: 10-01-2013 22:34

Bericht door goudvizzz » 11-04-2014 00:23

Oh een NAS. :) Ik dacht dat het iemand was of een bedrijf.
Heb jij die staan?

Plaats reactie