Foto

[beheer]
Plaats reactie
FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Foto

Bericht door FancyGoldfish » 08-04-2014 07:48

Hallo Dino,

Ik weet niet of ik bij jou moet zijn, maar telkens zijn er foto's in mijn album (op het forum) bij mij heel groot, terwijl ik ze klein inzend.
Dit vind ik een beetje vreemd.. en als ik het bericht bewerk, en de foto's opnieuw toevoeg zo groot als ze mogen, dan is het goed, maar zodra ik na een tijdje weer in het album kijk, is of diezelfde foto weer groot, of ineens een andere die eerst wel goed was.
Ik upload ze met Imageshack, ik weet niet of dat het probleem is, ik weet ook niet of de foto's bij anderen wel gewoon zijn of ook super groot.. :P
Ik heb geen idee hoe dit komt, misschien dat u of iemand anders van het forum beheer de reden van dit weet. of hoe dit op te lossen is. :)

P.s. Deze foto's zijn bij mij vergroot; de 4e, 5e en 12e foto van mijn eerste bericht met foto's.
En om 3e en 11e foto in mijn 2e inzending foto's.

De 12e foto van het eerste bericht heb ik heel vaak opnieuw ingestuurd omdat ie steeds weer groot word.
Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is, anders vraag je nog maar maar om extra uitleg.

Groetjes Marline

(P.s. ik heet op het forum Fancy91)

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 08-04-2014 22:01

Ik zou der eerst eens een andere site laten proberen.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Plaats reactie