Emailadres van Diana

[beheer]
Plaats reactie
Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Emailadres van Diana

Bericht door Ute » 24-02-2015 17:36

Hee iedereen,

Ik kreeg een PB van Diana dat ze haar wachtwoord is vergeten, en ze een nieuw emailadres heeft van een andere provider,
Diana schreef:Hallo Ute,
ik wil mijn emailadres veranderen maar ik ben mijn wachtwoord dus vergeten :oops: :oops:
(log altijd automatisch in, dus...)

Ben nog wel aan het zoeken in allerlei notitieboekjes of ik het ww nog ergens kan vinden, maar toch...

Vanaf morgen, 24 februari, gaan we over op caiway.
Mijn oude email is : dianaegberts@home.nl
Mijn nieuwe email wordt dan : dianaegberts@caiway.net

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
(en als het niet lukt wil iemand van het beheer dan mijn emailadres voor me wijzigen??)

Groet,
Diana

Diana Egberts-Bagir
Hee Diana,

Ik zal het doorgeven aan het beheer! :) Zij kunnen het dan als het goed is voor je veranderen. Dan kan je gewoon je wachtwoord opnieuw opvragen als het is aangepast.
Want ik denk dat je geen email meer ontvangt op je oude emailadres? Anders zou je zelf via 'wachtwoord vergeten' een nieuw wachtwoord op kunnen vragen, en in je profiel je emailadres aanpassen. :)

Groetjes van Ute
Ik heb zelf (nog) geen rechten om profielen aan te passen en dergelijken, dus kan iemand anders dat misschien doen? :)

Alvast bedankt ^^

Ute

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 24-02-2015 17:39

ik zal het eens bekijken :p maar aangezien ik tot hiertoe enkel permissies heb aangepast van nieuwe leden weet ik niet of ik het kan :p
Ik zal eens kijken wat ik kan vinden met mijn 'beheerderskillz' :lol: :wink:
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 24-02-2015 17:47

Ok ik vond net iets... maar wil ze een nieuw profiel met een nieuw emailadres? Of wil ze haar e-mailadres in haar profiel wijzigen? Ik kan haar eventueel wel een nieuw wachtwoord geven...
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 24-02-2015 19:50

Het emailadres in haar profiel wijzigen ;)

Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 04-03-2015 16:36

Was het nog gelukt Sanne? :)

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 06-03-2015 07:31

Ik kon wel iets aanpassen. Maar welk emailadres moet ze dan hebben? En als ze haar wachtwoord niet kent gaat ze nog niet binnen geraken. Eigenlijk geef ik best haar nieuwe email op en een nieuw wachtwoord. Ik zal gewoon een simpel wachtwoord geven dat ze nadien nog kan wijzigen. Eerst gaan werken, dat is een jobje voor vanavond of morgenvroeg ;)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Ute
Lid FGF
Berichten: 2682
Lid geworden op: 26-04-2012 21:56

Bericht door Ute » 06-03-2015 12:15

Da's misschien ook een goed idee. :)

Het emailadres waarin het veranderd moet worden staat btw in de quote van haar in de beginpost ( dianaegberts@caiway.net ) ;)

Ze logt altijd automatisch in maar omdat ze haar wachtwoord niet meer weet en haar emailadres is veranderd, kan ze hem niet opvragen. :)

Plaats reactie