wat vinden jullie?

[beheer]
Gast

Bericht door Gast » 16-02-2012 21:44

Ben ik het niet mee eens. Daar zijn wij als moderatoren voor, dus dan kan je altijd nog ingrijpen. Stel, iemand van ONS komt te overlijden? Wordt het dan ook in het babbeltopic neergezet?? Lekker "gezellig" is dat, midden in het Café.!

en nee, heeft nix met dwars zitten te maken. Ben gewoon redelijk. Vind het al erg genoeg zo dat iemand zijn huisdier op een dergelijke manier moet kwijt raken.

ohja...en nog wat..het herdenkingsforum staat in het OFFTOPIC gedeelte, dus dat betekent dat ook niet goudvis gerelateerde artikelen daar een plek verdienen. Zet dan onder de beschrijving, ALLEEN voor onze goudvissen. Dan snappen mensen het misschien beter ;)

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 16-02-2012 21:48

ik grijp nu toch in,athans dat probeer ik.
en wij zijn een ander verhaal.dat komt bij mededelingen te staan :)
nu is het er nog maar 1,volgend jaar 25.
kwestie van tijd: mn opa,mn auto total loss,fiets,laptop,pc,duif doodgereden,blablabla.

allemaal prima,maar wel in het cafe,of babbeltopic.


met het laatste ben ik het ook eens.

alleen voor onze vissen

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 16-02-2012 21:49

Nee dan komt het in mededelingen te staan.

En ja het kan zielig voor iemand zijn.
Maar dat betekend toch niet dat ik het erg moet vinden?
Ik ben heel erg simpel wat dat betreft. Als ik iemand (of een beest) niet ken dan zal ik daar geen traan om laten.
Voor mijn part vind je me dan een koud persoon. Maar waarom zou je je over alles op de wereld druk moeten maken?

Dit is een goudvisforum.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Gast

Bericht door Gast » 16-02-2012 21:50

Het gaat hier om een HOND, niet om een fiets of om een auto :roll: Maar goed, doe maar wat jullie willen, ik hou me er wel buiten.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 16-02-2012 21:50

goh,jan great minds think alike,en op de zelfde tijd.

voor het eerst sinds ik je ken.
hah.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 16-02-2012 21:54

Ik vind mijn auto anders meer waard dan een hond :roll:
Mijn auto staat zelfs boven mijn vriendin.
Meningen verschillen zeg ik dan maar. :lol:
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Gast

Bericht door Gast » 16-02-2012 21:54

Natuurlijk laat het me niet koud:
A) Ik ben een vrouw, en je weet het, vrouwen maken zich overal druk om :twisted:
B) Als het mijn huisdier zou zijn, zou ik het ook in het Herdenkingstopic zetten, want daar is het voor gemaakt, of het nou een goudvis, een hamster, een paard of in dit geval een hond is. Zet er dan bij ALLEEN goudvissen.
C) Ik heb hier ooit al eens op een ander forum een discussie over gehad wat wel en niet thuis hoort op een dergelijk forum. Was een autoforum. Alles gerelateerd het merk was welkom, maar als ik dus zou doorgeven dat ik bijvoorbeeld een paar weken niet online was i.v.m een verhuizing, dan werd dat gelijk gewist omdat het niet over dat merk ging. Maar ondertussen hadden ze het wel over voetbal en over horloges en over wat de beurs deed :idea: Dus ja..

Jan, dan is het maar goed dat ik niet je vriendin ben want als ik dit had gehoord uit jouw mond dan was ik per direkt bij je vertrokken :x

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 16-02-2012 21:56

topic verplaatsen naar babbel of cafe,en titelnaam van desbetreffend onderdeel aanpassen.
das toch prima dan?

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 16-02-2012 21:58

FROST schreef: B) Als het mijn huisdier zou zijn, zou ik het ook in het Herdenkingstopic zetten, want daar is het voor gemaakt, of het nou een goudvis, een hamster, een paard of in dit geval een hond is. Zet er dan bij ALLEEN goudvissen.
Euhm. Volgens mij heb ik toch echt dat subforum aangemaakt en heb ik het toch echt aangemaakt voor overleden goudvissen :roll:
En ik zwaai mijn vriendin uit als zij mij laat kiezen tussen haar en iets anders. Nog niet eens mijn auto dan.
Ik heb er met mijn ex ook wel eens een discussie over gehad. Mijn auto blijft. Wat jij doet is jou keuze.
Mijn ex is er uiteindelijk ook vandoor gegaan. Maar mijn auto stond toch echt nog steeds op dezelfde plek voor de deur. :lol:
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Gast

Bericht door Gast » 16-02-2012 21:58

en als je nou in het herdenktopic een subtopic maakt speciaal voor andere dieren of mensen..zou dat niet toepasselijker zijn?? Ik denk van wel..


Ligt het er niet ook een beetje aan hoe je relatie is? Als je vriendin altijd vreemd zou gaan zou ik zeggen ja, maar als ze super lief zou zijn, en alles voor je zou doen, dan zeg je zoiets gewoon niet. Dan kun je net zo goed de rest van je leven een vrijgezel blijven, of gaan trouwen met je auto ( niet dat dit kan maar je snapt wat ik bedoel ). Een auto kan je trouwens ook tot waanzin drijven als onderdelen steeds kapot gaan. :roll:

Plaats reactie