Mods

[beheer]
FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 12-03-2012 17:51

Beste Barb, ook met alle respect ik kan nog niet alles vertellen. Mijn doel is de goudvis van de grond te Krijgen.
1 dat is ook de reden dat ik naar Azië ga.
2 als niks concreet is kan ik je ook niet veel vertellen.
3 er zijn veel bedrijven die mij willen steunen. Sterker nog ik ga in zee met Takazumi en Shinji om het merk A plus op de markt te brengen in de toekomst. Begrijp mij niet verkeerd, maar denk je echt dat dit soort zaken binnen een jaar realiseerbaar is. En dit icm een clubblad? Er moeten stappenplan en opzet worden. Ik moet vergaderen met diverse partijen.
Niet aan jullie maar ik kan geen wonderen verrichten. Wat ik bedoel is dat ik straks steeds minder tijd heb voor het forum.

Niet om te wijzen naar iemand Frost net als nu het geval met Rietje. Er is op Sane en ik na niemand van ons aanwezig om mensen bij te staan. En dat is echt geen verwijt naar jou toe maar dit gebeurt misschien te vaak. Het is Evelien en Ferry tot nu toe die gereageerd hebben buiten het forum. Dan klopt er toch binnen ons team toch structueel iets niet.

Betreft Kinyo ben ik liever kwijt als rijk. Die mening delen jullie ook op Jan na.

Maar het klopt wel als je zegt dat ik weinig tot niets loslaat betreft de beurzen etc.
Maar zie jij het zitten om bij elke beurs de volle dagen deze forum te promoten?

Kortom ik heb staks weinig tijd en is er nog niet. Als we geen nieuwe mods erbij hebben moeten Sanne, Frost en Rex de forum gaan beheren en moderaten. Is dat reëel?

Als ik hard nadenk is van rex et probleem dat er een woordenwisseling is geweest. Dit moet uitgesproken worden en het moet geklaard zijn als we volwassen zij. Betreft Frost is de issue. Er zijn niet genoeg leden. Maar we zitten nu tegen de 70 leden binnen laten we zeggen een halfjaar, komt nog eens bij dat je ongeveer 10 leden hebt gedelete die weliswaar niks betekenen voor het forum. Hoe kan je dan zeggen dat deze forum niet loopt. Er zit duidelijk progressie in. En dat is mijn mening.

Dino

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 12-03-2012 18:13

En ik heb Brian en Evelien nodig om ook hier in België de mensen warm te maken voor het forum en de toekomstige plannen.
Ook hier worden er enorm veel goudvissen gekocht en zijn er die serieus met de hobby bezig zijn.
Ik moet ze alleen kunnen vinden en aanspreken.
Dus ik zou hier graag in België wat initiatief willen nemen, maar op mijn eentje ga ik dit niet doen... dus ...? :)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 12-03-2012 19:01

Als je vind dat ik niet vaak genoeg online ben Dino, dan moet je Brian of Evelien voor mij in de plaats nemen. Dat heb ik al eerder aangegeven. Ik heb ook een prive leven en ik merk nu door de vijver dat ik in de winter periode met hele andere dingen bezig ben. Straks heb ik helemaal geen sluiers meer binnen zwemmen, sterker nog, in ben eigenlijk TEGEN het houden van sluiers in aquariums omdat de vissen simpelweg te veel vervuilen, te snel ziek worden daardoor, en lang niet zulk mooi gedrag vertonen en ook nog eens veel te groot worden, tenzij je een 200x50x50 kunt realiseren :lol:
Ik ben er sinds ik de vijver heb anders naar gaan kijken.

Geval van Rietje: heel tragisch allemaal. Maar het beste advies is al gegeven, meestal door Sanna, of door Rex, of door Sjonnie. Dat betekend dus dat ik altijd pas als laatste kan reageren omdat ik meestal alleen in de late avonduren online KAN zijn. Met andere woorden: ik ben eigenlijk, als je het zo bekijkt, als moderator overbodig. Daarom zei ik al, zet dan iemand op MIJN functie die vaker online is, en net zoveel, of misschien wel meer verstand van zaken heeft. Ik snap dat je mij liever hebt Dino omdat je mij persoonlijk kent, en weet dat ik een goed hart heb voor dieren, maar dan zul je ook moeten accepteren dat ik niet altijd hier kan zijn, en naast de vissen ook nog bezig ben met andere zaken ;)

Forum promoten op een beurs? Ja hoor, zou ik erg leuk vinden. Maar dan moet ik wel geld hebben om heen en weer te rijden, of om een vakantiehuisje te kunnen huren zodat ik daar continu kan zijn. Nu gaat dit niet want ik werk maar twee dagen in de week en we hebben net een huis gekocht en alles wordt duurder, benzine, openbaar vervoer etc. Jij vraagt aan mij of ik tollerant wil zijn maar ben je dat dan ook naar mij toe? ;)

Ik vind buiten dat om dat een forum beter klein en gezellig kan zijn, dan giga groot en super onoverzichtelijk! :roll: Ala Aquaforum bijvoorbeeld, die een hele grote concurrent is als het om koudwater gaat, want alle leden die daar komen en die vissen houden in veel te kleine bakjes worden daar getollereerd en hier zeer zeker NIET.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 12-03-2012 19:43

Frost het is niet zo dat ik je wil vervangen absoluut niet! Integendeel zelfs.
Maar ik wil juist iemand erbij hebben om de tijden beter te bezetten.
Evelien is vaak overdag op het forum te vinden inderdaad en jij in de avond. Dat is absoluut geen verwijt naar jou toe.
Tuurlijk heeft ieder zijn eigen leven wie niet? Dat wil niet zeggen dat je overbodig bent maar je bent in de avond online.
Maar aangezien veel mensen overdag posten is het wel handig dat we in ons team meer mensen overdag accuut kunnen helpen als het moet.

Ik moet zeggen we hebben een gezonde groei dus giga groot worden we niet en vissen in te klein ruimte hebben we altijd afgeraden. Als we te groot worden moeten we weer verder zoeken.

Je geeft aan dat je het leuk vind om forum te promoten. Dan is het toch vanzelfsprekend dat jij je beurs in je eigen regio doet en bv Sanne en Evelien België doet. Ik ben geen miljonair dus alle kosten op mijn rekening gaat helaas niet.

Nogmaals het is geen verwijt dat onze huidige mods weinig tijd of alleen delen van de dag beschikbaar zijn maar het forum heeft soms wat meer roulatie nodig. Dus ik accepteer je inzet natuurlijk. Maar je moet ook snappen wat ik wil en met het oog op de toekomst wil ik heel graag mods erbij. Je moet ook denken dat stel dat iemand op vakantie gaat straks. Dan hebben we toch een onderbesteding. Dan heb je toch een onbeheerd forum! En geloof me ik ben er in de toekomst minder te vinden op het forum.

Dus kortom heel simpel ik heb meer mods nodig niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst. En als we de Belgse hobbyisten ook hier kunnen krijgen heel graag. Dat betekend dus dat er minder dieren gekweld worden.


Hoop dat je snapt wat mijn reden nu is en dat jullie mij hierin kunnen steunen.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 12-03-2012 19:47

als eerste ga ik met frost dr eerste post mee.

verder mag evelien me eerst een excuusbrief mailen want wat ze doet is onaanvaardbaar.
stukje pm van dr:
Ik vind je "superman" foto heel ongepast! Ik vind dit echt belachelijk en kinderachtig en bovenal onrespectvol.
Zou je het nog zo grappig vinden moest een van je zonen het down syndroom hebben...
ik ga jullie kinderen ouders of wie ook er toch niet bij betrekken?

komt raar op me over.
dr mening oke,maar de rest..

verder ga ik voor brian dan :)

en ik ben elke dag hier,na 1900.

alleen met mn verhuizing was ik er niet.

verder moet je doen wat je denkt dat goed is dino,mijn zegen heb je.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 12-03-2012 20:00

Rex ik weet ook dat je een druk leven hebt. Nogmaals geen verwijt maar juist lof voor iedereen die tijd in deze forum steekt,

Betreft de mail van Evelien is in jou ogen onaanvaardbaar. Ik zal haar een mail sturen hierover.

Fijn dat ik jou zegen heb. Ik ga kijken hoe ik dat met Brian of Evelien doe.

Rest nu hopelijk de zegen van Frost. :wink:

Iets heel anders Rex als wij van deze forum naar betaald forum gaan hoe complex is dat en hoeveel geld gaat dit kosten ongeveer? Er zijn namelijk bedrijven die ons willen sponsoren alleen willen ze daarvoor wel een banner of iets dergelijks.
Ik zal misschien een ander topic starten hierover.

Gast

Bericht door Gast » 12-03-2012 20:06

haha Mijn zegen heb je zoiezo. Dat weet je ;) Alleen vind ik dus dat we even iets beter onderling moeten communiceren. Ik hoop dat dit ook ter sprake gaat komen tijdens de meeting, als die nog staat tenminste. Hij staat bij mij gewoon nog op de notitie.

Misschien heeft dit forum gewoon wat meer tijd nodig, en wat meer gezelligheid en openheid.

We kunnen natuurlijk gewoon afspreken dat Brian of Evelien of alletwee gewoon mods worden en dat we er daarna mee stoppen. Als we te veel mods hebben is het ook niet leuk meer, want dan heeft niemand van ons meer iets te doen ( hoewel, als ik ALLE berichten van Dino zou moeten corrigeren/verbeteren ben ik nog wel even bezig :twisted: :twisted: :twisted: ).

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 12-03-2012 20:15

Server met internetsite, forum-applicatie, sitebeheerder?

dat zou het meest logische zijn.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 12-03-2012 20:17

Haha ik weet het, komt door een groot deel door stomme iPad en een klein deel door mijn tikwerk oftewel gramatica.

De afspraak staat als een bus tenzij een groot deel niet kunnen. Het lijkt mij een goed idee dat Brian en Evelien ons komt versterken onder voorbehoud. Als blijkt dat er te weinig te doen is. Zullen we het zo afspreken?

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 20-03-2012 12:54

Rex Hunt schreef:als eerste ga ik met frost dr eerste post mee.

verder mag evelien me eerst een excuusbrief mailen want wat ze doet is onaanvaardbaar.
stukje pm van dr:
Ik vind je "superman" foto heel ongepast! Ik vind dit echt belachelijk en kinderachtig en bovenal onrespectvol.
Zou je het nog zo grappig vinden moest een van je zonen het down syndroom hebben...
ik ga jullie kinderen ouders of wie ook er toch niet bij betrekken?

komt raar op me over.
dr mening oke,maar de rest..

verder ga ik voor brian dan :)

en ik ben elke dag hier,na 1900.

alleen met mn verhuizing was ik er niet.

verder moet je doen wat je denkt dat goed is dino,mijn zegen heb je.

Ik ben blij dat je dit hier hebt gepost. De jongen op de foto is ook iemands kind en toch vond jij het ook nodig om hiermee te spotten, vandaar dat ik jou de vraag stelde of je het nog zo grappig zou vinden moest dit om jouw kind gaan of moest een van jouw kinderen hiermee te maken hebben.
Dat was niet persoonlijk op je kinderen bedoeld maar het was om een vergelijk te maken.
Ik vind het ook jammer dat je dit voorval ter sprake laat komen zoals je zelf zegt is dit mijn persoonlijke mening en mag ik ook dingen in vraag stellen.
Het is spijtig dat hierdoor langs beide kanten een wrang gevoel is ontstaan.
Voor mij is dit voorbij en hoeft er ook niet meer over gepraat te worden maar ik wou dit toch even uitklaren.

Plaats reactie