Afwezigheid

[beheer]
Gast

Bericht door Gast » 03-04-2012 12:16

ok, heel veel succes :)

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 03-04-2012 19:59

Heel veel succes! en als je tijd zou hebben mag je weer eens een foto reportage maken ;)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 17-04-2012 14:44

Mensen, ik weet het, gek veel ben ik al niet online, maar vanaf morgen ben ik waarschijnlijk tot aan het weekend niet in staat te posten want we gaan met de vijver aan de gang. Ik zal proberen wat fotos te maken, maar die zullen dan pas komen als alles klaar is.
Bij deze,

gr. F|R\o\S|T

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 17-04-2012 19:27

FROST schreef:Mensen, ik weet het, gek veel ben ik al niet online, maar vanaf morgen ben ik waarschijnlijk tot aan het weekend niet in staat te posten want we gaan met de vijver aan de gang. Ik zal proberen wat fotos te maken, maar die zullen dan pas komen als alles klaar is.
Bij deze,

gr. F|R\o\S|T
dat is een gegronde reden! :) veel plezier en ik ben wel benieuwd wat je er van gaat maken!

Ik begin met de verhuis vanaf volgende week. Zoals jullie gemerkt hebben ben ik al minder actief, maar ik laat jullie niet achter hoor! Heb alleen een drukke periode nu met het nieuwe huis.
Ook ons bulldogje heeft rugproblemen en is niet meer goed te been en veel tijd gaat naar de zorg van haar op de moment.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 17-04-2012 21:04

Ik hoop dat het morgen wat beter weer wordt want vandaag hadden we alleen maar regen :(

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 18-04-2012 09:04

@ Frost: Veel succes met de vijver, hopelijk zit het weer daar wat mee! Hier is het slecht weer.

@ Sanne: Spannend, eindelijk verhuizen! :wink: Wat scheelt er met Babs? Hopelijk komt het goed!

Gast

Bericht door Gast » 18-04-2012 12:04

12 uur, even een update:

De vissen zijn gevangen en de helft van de vijver is leeggepompt. We hebben een hoop stenen verwijderd, en kunnen nu wat makkelijker bij het zijl. Zoals het er nu uit ziet wordt de vijver een kleine meter breder en langer. We proberen in de loop van de dag, of morgen, ook wat dieper te graven. Nu zitten we met de vijver op ongeveer 80 cm, maar we hopen op minimaal 1,20 te komen, als het grondwater een beetje mee zit. Het probleem is echter wel dat het er weer naar regen uitziet. Vanmorgen heerlijk weer met zon en warmte, nu is het maar guur en fris. Laten we hopen dat het droog blijft.
Oh, nog iets... van de week 2x de reiger op bezoek gehad. De kolonie in de buurt heeft weer jongen dus het wordt nu extra oppassen geblazen met de vissen, die tijdelijk in de 500 liter ton zwemmen. Vannacht gaat het net er dubbel dik overheen. Ik heb voor jullie al wat fotos gemaakt, maar die ga ik pas later uploaden. Ik ga nu lekker een bakkie koffie opzetten, en pauzeren. Tís niet nix, even de vijver uitbreidden haha

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 18-04-2012 12:12

pas je op voor temp. schommeling?

Gast

Bericht door Gast » 18-04-2012 12:45

Ja hoor Dino, maar ik denk dat het met de vissen wel goedkomt. Ze zwemmen nu op ijskoud water en de ton staat onder een afdakje wat we van de week getimmert hebben. Er kan geen zon bij.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 01-05-2012 23:15

Ik zal deze week bijna niet op het forum aanwezig zijn. Heb het namelijk heel druk met onze duplex.
Er moeten kleine klusjes geklaard worden die nog wel wat tijd in beslag nemen.
Ik kan enkel s'avonds een snel snel wat bijlezen.
Overdag gaan werken en daarna nog in de duplex werken is best vermoeiend :).


Daarom ook mijn oproep: wie neemt het topic 'foto challenge' even op zich??
Ik heb al pb gekregen van leden om te vragen wat het volgende thema is. Dus dit zou zo snel mogelijk bekend moeten gemaakt worden, inclusief de prijs die er aan vast hangt!
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Plaats reactie