Boycot sluiers op vivarium.

Waar staan we? waar gaan we heen? Wat is er te doen [leden]
michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Boycot sluiers op vivarium.

Bericht door michelle » 24-11-2018 11:40

Dit weekend vivarium in Rosmalen. Nu vernam ik dat dino niet welkom is met sluiers. Ik heb op het nederlands talig forum omdat dit een drukker forum een post geopend. Willen jullie je mening posten. Staat in gedeelte beurzen, evenementen etc. Boycot sluiers vivarium. Ik ga een mail sturen naar organisatoren van vivarium met de link van de post zodat ze de meningen zelf kunnen lezen. Het is echt belachelijk ondernemers te boycotten omdat ze de vissen niet mooi vinden. Ben erg benieuwd naar reacties. Ik hoop dat dino dan volgend jaar wel welkom is op het vivarium. Is het evenement van het jaar voor aquarium houders.

https://www.aquaforum.nl/threads/boycot ... st-1972819

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 24-11-2018 12:22

Jullie moeten even zoeken op dat forum. Beheer heeft een probleempje met me post en is nu verplaatst naar goudvissen. Wil hem terug naar beurzen maar is even een debat over. Graag wel reageren!!!!! Is voor de goede zaak.

Loraine
Lid FGF
Berichten: 327
Lid geworden op: 28-03-2018 18:42

Bericht door Loraine » 24-11-2018 12:36

Ik kom met de link gewoon in dat topic in beurzen, evenementen etc. 😉
Had idd al vernomen van de sluierstaarten verkoop en kwekerij uit Koekange dat goudvissen/sluierstaarten niet welkom zijn.
Bovine, Jelaga, Diân, 'Azraq en Laranja.

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 24-11-2018 15:22

Me topic op betreffend forum is niet actief. Beheer van dat forum is van mening dat mijn post niet op het forum kan. Ik heb een hele nette post geplaatst en geen harde taal om meningen te kunnen krijgen.

Ik ben een zeer actief lid daar en vind het belachelijk dat mijn post ook nog eens word ge boy cot. Forum censuur. In welke wereld leven we. Politieke vissen spelletjes. Toch erg triest.

Word vervolgt………….

small fish big pond
Lid FGF
Berichten: 59
Lid geworden op: 15-09-2018 18:26

Bericht door small fish big pond » 24-11-2018 15:59

aah wat stom van ze zeg Michelle.
Hou ons op de hoogte!

Yoshi
Beheer
Berichten: 648
Lid geworden op: 25-02-2018 11:20

Bericht door Yoshi » 24-11-2018 18:08

Ik heb een account aangemaakt om je bij te staan, maar ik mag niks plaatsen.

Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 24-11-2018 23:45

Wat cool van jou Michelle,... :funshizzle:

michelle
Beheer
Berichten: 1948
Lid geworden op: 14-03-2016 21:47

Bericht door michelle » 25-11-2018 10:56

Ik heb net afscheid genomen van het Nederlands talig aquaforum omdat ik niet kan en wil schikken in het feit dat daar mijn post over de boycot van sluiers op het vivarium niet word open gesteld om te lezen en te reageren.

Erg jammer dat dit zo heeft moeten lopen want het is een druk bezocht forum met veel sluier ellende. Ik ben al jaren actief lid en heb ook daar veel contact met sluier liefhebbers maar ik kan niet leven met het dienen van een forum die zijn doel voor bij schiet. Ik had nu juist dit forum willen gebruiken omdat dit erg druk bezocht is en ik veel reacties verwachten ook van houders van andere soorten.

het is nu vivarium tijd en zie al vele post over dit gebeuren dus had nu graag die post open gehad omdat iedereen nu in deze flow zit.

Wellicht kunnen we samen een plan B bedenken?

Ik had bedacht een e mail op te stellen om naar de organisator van het vivarium te sturen om hun inzicht over fancy goldv Fish bij te stellen zodat ook de fancy gold Fish welkom is op het vivarium. Een link in de mail waar ze dan kunnen zien wat de reacties zijn van vele.

In hun regelement geven ze aan dat deze niet welkom is omdat ze last zouden hebben van hun gekweekte bouw.

Ik ben wel benieuwd wat het argument is van de organisatie hoe zij weten dat ze last hebben van hun bouw en waarom andere soorten blijkbaar geen last van hun bouw hebben. ik neem even de Betta met lange staarten en vinnen en er zullen nog meer voorbeelden zijn.

Het feit blijft als ze nu wel of geen last hebben van hun bouw dat sluiers toch masaal worden verkocht en dat nu juist een stand op het vivarium inzicht kan geven hoe je deze vissen zo optimaal behoor te verzorgen zodat deze masala verkochte vis ondanks hun "handicapten" een zo goed mogelijk leven heeft.

Je kan wel je kop in het zand steken en net doen als ze niet bestaan en er geen aandacht aan schenken maar hier is niemand mee geholpen. Niet de eigenaar, niet de vis.

Vroeger boste ze ook mensen op die wat mankeerde om in tehuisen diep in het bos te verstoppen. Het is toch wel gebleken dat dit geen oplossing is want ook blijven deze geboren worden.

Al met al ideeen om zo veel mogelijk reacties te generen en dit tussen de oren van de organisatie van het vivarium te stoppen zodat ook de fancy goldfish welkom is op het vivarium. Ik ben nogal een digibeet en er zijn tegenwoordig zoveel "virale" (als je dit zo noem)mogelijkheden.

Wie helpt mee aan plan B?

Vlekkie2016Pipi
Lid FGF
Berichten: 1862
Lid geworden op: 26-03-2016 01:49

Bericht door Vlekkie2016Pipi » 25-11-2018 12:07

Ik zou je graag willen helpen Michelle,.. maar ik ben daar helemaal niet goed in. Jij kan het altijd zo goed verwoorden. Ik vind het idd ook een belachelijke situatie misschien is het een idee dat aquariumwinkels die sluiers verkopen ook hun stem laten horen. Wie helpt Michelle ?

Yoshi
Beheer
Berichten: 648
Lid geworden op: 25-02-2018 11:20

Bericht door Yoshi » 25-11-2018 12:10

Ik help je, zeg maar hoe, wat, wanneer and know I’m with you!

Deze gefabriceerde reactie over kweeksoorten is te kinderlijk en is op geen enkele manier een integere onderbouwing.
Wij zouden gekweekte soorten en doorgekweekte vissen zat kunnen vinden op hun event.

Plaats reactie