Weinig te beleven

[beheer]
Symbas story
Lid FGF
Berichten: 277
Lid geworden op: 24-05-2013 22:43

Weinig te beleven

Bericht door Symbas story » 14-07-2013 17:00

Ik wil even zeggen dat ik het heel jammer vind dat dit forum zo dood is. Erkenden gewoon topic genegeerd, en er is weinig leven hier.

Ik werd hier heen 'gelokt' want dit zou een forum met veel kennis zijn, maar helaas vind ik het verborgen kennis hier, want er word amper iets gedeeld. Dit vind ik heel jammer eigenlijk

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 14-07-2013 18:13

Wat zou je willen weten? Alles is al een beetje gezegd en gedaan denk ik.
Heb jezelf ideeën?

GoldenFish
Lid FGF
Berichten: 407
Lid geworden op: 27-12-2012 14:42

Bericht door GoldenFish » 14-07-2013 18:55

Ik vind het ook saai geworden, en veel te streng. Toen het forum pas begon had ik goede hoop dat het een leuke en spontane plek zou worden, maar blijkbaar heb ik me vergist. Heel veel vaste leden zijn vertrokken of teruggekeerd naar het andere forum (waar niet over gesproken wordt). Jammer, maar geef Symbas story wel gelijk. Zelfs het babbeltopic is stil geworden. :?

Symbas story
Lid FGF
Berichten: 277
Lid geworden op: 24-05-2013 22:43

Bericht door Symbas story » 14-07-2013 19:03

FancyGoldfish schreef:Wat zou je willen weten? Alles is al een beetje gezegd en gedaan denk ik.
Heb jezelf ideeën?
Niets om lullig te doen naar jou of de moderators, maar ik denk vooral dat het beheer er niet alleen voor moet zorgen dat alles netjes via de regels verloopt, maar ook dat er iets gebeurt, dus echt beheren, geen topics negeren waar je zelf kennis van hebt, en op die manier mensen proberen aan te sporen om zelf ook weer meer actief te zijn.

Bijvoorbeeld mijn topic over m'n Blue oranda, niemand heeft hier op gereageerd terwijl ik graag z'n sterke en zwakke punten wil weten, en ik weet zeer zeker dat hier meerdere mensen op het forum zitten die daar zeker wel kennis over hebben.

Ik heb zelf in ieder geval het idee dat men denkt als een ander niks met het forum doet en niet reageert, waarom zal ik dan?

Goldfishdude
Lid FGF
Berichten: 80
Lid geworden op: 28-06-2013 16:10

Bericht door Goldfishdude » 14-07-2013 20:03

ik heb gereageerd op de blue oranda.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 14-07-2013 20:56

Frost, dat er nu iets 1 ding gebeurt waar jij het niet mee eens ben wil niet zeggen dat iedereen hierdoor wegblijft. We moeten geen zout op de wonden gooien. Er zijn ook mensen waar ze het wel mee eens zijn.

Het is inderdaad stil. Maar vorigjaar deze tijd zeiden we dit ook. Vergeet niet het is vakantie tijd. :D
Rond november is het weer raak.
Op een gegeven moment is ook alles geschreven en gezegd. Daarom zeg ik ook wat wil je weten?

Ook heb ik persoonlijk weinig tijd. Dat geld ook voor de mods helaas. Ook wij zijn mensen. Ik heb het zelf druk zat met mijn toko. Dat is natuurlijk alleen maar goed.

Betreft je blue oranda topic. Heb ik de vis niet aan jou verkocht? :wink: zo ja lijkt me dat niet fair om te oordelen. Het is Jammer dat bv. nu Rex weinig tijd heeft wegens privé omstandigheden.

Symbas story
Lid FGF
Berichten: 277
Lid geworden op: 24-05-2013 22:43

Bericht door Symbas story » 14-07-2013 21:03

Waarom is het nie fair om daar over te oordelen? Niet elke vis die je verkoopt is perfect dus tja.

En als alles gezegd is, betekent het dus dat het forum overbodig is? Want anders worden compleet nieuwe topics niet genegeerd. En qua vakantie??? Ik zie zat mensen online komende gewoon niks zeggen.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 14-07-2013 22:07

Als er niks te melden is, is er ook niks te melden. Als mensen willen lezen doen ze dat toch.

Blue oranda heb ik aan jou verkocht. Ik zou dan ook alleen pluspunten kunnen noemen. :D
Je foto's zijn ook onduidelijk. Althans op mijn iPad.

Forum is niet overbodig als mensen het lezen. Het forum is pas overbodig als niemand meer komt. Zo kun je het ook zien.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 15-07-2013 22:18

En dit voor onze symba?

Hallo,

Ik wil je er attent op maken dat je topic ‘weinig te beleven’ niet erg respectvol was naar het forum toe en het beheer.

Het is dan ook jammer te lezen dat je jou frustraties uit in een impulsief topic dat daar niet op zijn plaats hoorde.
Dit bespreek je in een PM of bij het subforum ‘Feedback’. Ik weet niet wat je bedoeling was door het bij ‘Cafe’ te plaatsen.

Het feit dat het beheer trager reageert is omdat verschillende beheerders/moderatoren door persoonlijke omstandigheden een tijdje afwezig zijn.

Daarnaast proberen we met dit forum zoveel mogelijk kennis te verzamelen over de fancy goldfish. Ik hoop dat je verstandig genoeg bent om te weten dat ook wij nog niet alles weten en geen goden zijn op dit vlak. Onderzoek en observatie bouwt onze kennis op. Je mag gerust altijd met een voorstel afkomen en jou kennis delen.
Het forum bestaat ondertussen 2 jaar. Als je het forum helemaal doorleest dan zul je ontdekken dat er al heel wat zaken zijn besproken en er reeds kennis gedeeld is.

Bij deze hoop ik dat je in de toekomst na denkt voor je iets vermeld.
Met vriendelijke groeten
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 15-07-2013 23:08

Goed verwoord Sanne.

Plaats reactie