Even weer een vraagje, zonet is er weer een autopsie topic aangemaakt. Ik vind dit erg interessant, alleen raken deze topics wel moeilijk te vinden over een lange tijd denk ik. Is er geen manier waardoor deze topics snel te vinden zijn? Dan bedoel ik niet persè een speciaal subforum, maar dat er in een autopsie topic titel bijvoorbeeld het woord autopsie standaard in moet staan en wat er te zien is en welke vis? Bijvoorbeeld :
Autopsie: Demekin bacteriële infectie en Autopsie: Ryukin, doodsoorzaak onbekend/gezond.
Zodat mensen met een overleden vis en hier autopsie op willen plegen, gemakkelijk kunnen zien hoe het eruit hoort te zien, of hoe een bepaalde infectie eruit ziet e.d.
Denk dat dat erg interessant kan zijn voor het forum en dat het veel 'Wat is dit? / Zwarte puntjes op zwemblaas?' topics gaat schelen in de toekomst?
Nu is alles nog erg overzichtelijk, maar als het forum erg gaat groeien in de komende jaren, dan is het wel simpel om zo'n soort 'systeem' te hebben in de topic titels en dat je alles vind via de zoekfunctie?
Misschien is dit alles al gewoon, maar ik bedacht het me even en dacht, laat ik het even aan de orde komen