Dit forum kan jullie hulp gebruiken!

Suggesties, op- en/of aanmerking, over het forum of beheer [leden]
ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Dit forum kan jullie hulp gebruiken!

Bericht door ZSjonnie » 21-10-2011 23:34

Natuurlijk kan een forum altijd beter. Er zijn altijd goede en slechte punten aan een forum en deze willen wij graag verbeteren.
Daarom vragen wij (het beheer) aan jullie om suggesties voor verbetering.

Het beheer zal alle suggesties eerlijk en serieus bespreken. Dus schroom niet en vertel ons jouw ideeën!
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 23-10-2011 16:35

ik heb wel wat tips,teminste als je groot denkt te worden.dat zal gestaag gaan naar mijn inziens,maar het begin is er.

als eerste,de link.korter zou beter zijn.bv goudvis.nl. dat als portaal ofzo,met subs.

verder zijn phpBB's vrij makelijk te defacen,lees hacken. ik adviseer je hier in te verdiepen.

reclame? als je meer hits krijgt word dit zeker interresant.

verder de zou ik de hoofdbanner wat langer maken.dat oogt goed,en de naam blijft sneller hangen.

rankings? van noob tot l33t laten we maar even zeggen.dat motiveert om onderbouwde tips te geven.mensen blijven immers geilen op status.nadeel hiervan is spam.

dit zijn maar gedachtes natuurlijk./wat je dr mee doet moet je natuurlijk zelf weten.
heb nog wel meer tips maar zal eerst even kijken hoe hier op gerageerd word.

Gast

Bericht door Gast » 23-10-2011 17:15

Dat zijn goede punten Rex ( nog wel even netjes gaan voorstellen hier hé ? ;) ).

Ik denk alleen dat we rankings achterwege moeten laten. Iedereen moet met hetzelfde respect gehandelt worden en wat heb je nou in vredesnaam aan een status?? dat mensen daar op geilen vind ik zoiezo al zo raar. Get a Life :arrow: een forum is voor discussies en vragen en het onderhouden van de hobby, het moet je leven niet gaan beinvloeden alleen omdat je 5 sterren op het forum hebt.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 23-10-2011 22:32

Rex Hunt, bedankt voor voor het meedenken.

Wij werken op het moment nog met gratis een gratis serverruimte en forum.
Hierdoor zijn we nog erg beperkt.
Als dit forum een beetje gaat lopen, dan kunnen we gaan denken aan een eigen domeinnaam, serverruimte etc.
Hierdoor kunnen we dan ook meer gaan denken aan beveiliging, reclame, etc.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 24-10-2011 19:36

zoiets vermoedde ik al.
tegen de tijd dat je naar the next level wil gaan moet je maar even een seintje geven.
ik kan misschien wel wat betekenen qua sponsors,donateurs en de weg naar hosting etc.

ik hoop echt dat dit goed van de grond komt,want er is wel degelijk "markt" voor.
we weten allebij hoe het zit met AF.dit zou een uitkomst zijn.
en je kan over tien jaar natuurlijk zeggen,ich war dabei :)

RH.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 24-10-2011 19:40

Alvast bedankt voor het aanbod.
We zullen zeker aan je denken zodra we de volgende stap nemen!
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

christa41
Lid FGF
Berichten: 329
Lid geworden op: 28-11-2011 16:56

toepasselijk

Bericht door christa41 » 12-12-2011 10:41

ik vind fancy goldfish forum eigenlijk wel een erg goede naam. je kan niet duidelijker zijn denk ik. dit forum gaat over fancy goldfish, toch? :D
live isn't all gold. at least my fish are

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 12-12-2011 15:40

De naam is prima, maar het gaat om de URL.
In plaats van goudvis.forum2go.nl zou dit beter iets duidelijk en makkelijks kunnen worden zoals www.FGforum.nl (oid).
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

madelon
Lid FGF
Berichten: 364
Lid geworden op: 23-10-2011 18:32

Bericht door madelon » 12-12-2011 17:20

fancy-goldfish.nl is nog vrij
domeinnaam kost iets van €10,- per jaar
denk dat dat wel de moeite waard is
Afbeelding

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 14-12-2011 21:22

Nog bedankt voor het meedenken Madelon ;)
Het is een prima domeinnaam die we daarom ook in gebruik hebben genomen.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Plaats reactie