Zooplus.de

Spreek je uit over bepaalde zaken [leden]
Plaats reactie
Fish
Lid FGF
Berichten: 1075
Lid geworden op: 27-11-2011 22:15

Zooplus.de

Bericht door Fish » 17-06-2012 16:49

De eerste van mijn reviews.

Ik heb woensdagochtend via zooplus.de twee voerderautomaten besteld.

prijs: Over de prijs ben ik echt heel happy, ik had van een kennis de tip gekregen niet meer via zooplus.nl te bestellen maar zooplus.de omdat ze met veel dingen een stuk goedkoper zijn. Dit bleek inderdaad waar te zijn. Heb een dikke 15 euro bespaard! Daarnaast bezorgen ze boven de 49,- euro ook gewoon gratis, en dat red je met het bestellen van twee voederautomaten wel..

duidelijkheid website even zoeken met mijn langnietmeergebruikte Duits, maar de indeling is precies hetzelfde als de Nederlandse website. Vond alles daarom goed te vinden en alles werkte verder goed.

levering perfect! Binnen 24 uur was het pakketje binnen. Alles zat heel goed verpakt en zag er perfect uit.

Oftewel, ik ben tevreden!

Pat
Lid FGF
Berichten: 2721
Lid geworden op: 27-10-2011 00:00

Bericht door Pat » 17-06-2012 18:51

Goede tip! Ik bestel ook regelmatig bij Zooplus.nl namelijk.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 17-06-2012 18:58

ik wou net zeggen , er is toch een nederlandse versie van?
ben er ook dik tevreden over. verschillende dingen al bij aangeschaft.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 17-06-2012 19:38

Ik heb ook al besteld bij Zooplus.nl/be en daar ben ik zeer tevreden van. O.a mijn jbl filter komt er vandaan. Levering en produkt dik OKE.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Kelly
Lid FGF
Berichten: 316
Lid geworden op: 11-03-2013 11:34

Bericht door Kelly » 18-04-2013 15:15

Ik bestel inderdaad ook al een jaar of twee regelmatig bij zooplus zowel zooplus.nl als zooplus.de (afhankelijk van de producten die ik moet bestellen :) )

Ik bestel al 2 jaar alles voor mijn honden, katten en konijnen bij zooplus en ben altijd zeer tevreden geweest.
1maal was er een probleem met een gescheurde bak van een konijnenkooi (hoekje was lichtjes gescheurd) en ik heb binnen de week een nieuwe ontvangen zonder dat ze moelijk deden en mocht de bak met het gescheurde hoekje houden (komt altijd wel van pas bij het schoonmaken van de hokken).

Nu heb ik intussen ook al wat dingen besteld voor de aquaria en weederom zeer tevreden!

Ik blijf er in elk geval bestellen. En met de meteen 3% korting bij elke bestelling voor 3 jaar (die overigens amper 1 x nog geen 6euro kost) heb je ook telkens weer een leuk bedragje uitgespaard.

Plaats reactie