Grässlin 400

Spreek je uit over bepaalde zaken [leden]
Plaats reactie
Fish
Lid FGF
Berichten: 1075
Lid geworden op: 27-11-2011 22:15

Grässlin 400

Bericht door Fish » 17-06-2012 16:57

Na een aantal reviews en adviezen van forumleden heb ik om mijn sluiers te voeren deze vakantie de Grässlin 400 gekocht.
Ik heb hem net uitgepakt en ingesteld, dus een mening over het functioneren heb ik nog niet, maar wel over het gebruiksgemak tot nu toe.

prijs via zooplus.de was de prijs echt goed te doen, 39,90 euro heb ik er voor betaald. Ik vond het nog steeds een behoorlijk bedrag, maar hij ziet er wel echt goed uit. Er zit een fatsoenlijke verpakking omheen, een degelijke gebruiksaanwijzing en het voelt niet aan als een apparaatje wat binnen no time uit elkaar valt.

gebruiksgemak Ik vind hem tot nu toe echt fantastisch gemakkelijk. De gebruiksaanwijzing is goed te begrijpen en inwezen werkt hij ook gewoon dood eenvoudig. Je stelt de tijdklok in op de huidige tijd. Steekt pinnetjes in de tijdklok bij de door jou gewenste voermomenten, je vult de bakjes, zet de automaat op het aquarium, stekker in het stopcontact en gaan met die banaan.

Binnen 10 minuten was het gepiept, moest enkel even uitzoeken hoeveel voer ik nou in ieder bakje wilde hebben. Hij staat inmiddels boven op het aquarium en om 18:00 uur zou het eerste bakje om moeten kieperen. Zal mij benieuwen of hij het ook daadwerkelijk doet, dat horen jullie nog van me ;)

Wat ik met deze automaat vooral heel fijn vind is dat je zelf de bakjes kunt vullen met de hoeveelheid voer die je wenst en je kunt de verschillende korrels ook goed mixen. Omdat de automaat 28 bakjes heeft kun je dus in principe 28 dagen lang voeren. Ook is het mogelijk een dag niet te voeren door gewoon het bakje voor die dag leeg te laten. Ideaal voor tijdens de vakantie wanneer ik spaarzaam wil voeren.

Tot nu toe ben ik een tevreden klant :)

Plaats reactie