Algemene Celestial en Bubble eye discussie topic
-
- Lid FGF
tzt aparte vissen zoals die bovenstaande.FancyGoldfish schreef:Klopt Rex. Wat voor een sluier ben je op zoek?
en misschien wel wat jan als idee gaf ergens anders hier op het forum. maar ik maak op tijd mijn wensen kenbaar voor je naar china gaat. en misschien ga ik wel eens een keer mee als je dat goed vind tenminste.
-
- Moderator
-
- Lid FGF
-
- Lid FGF
Het is wellicht een late reactie, omdat de vorige reactie al een tijd geleden is.
maar had even een vraagje over de Hemelkijker, oftewel de Celestial.
want.. op een ander forum zeiden ze dat de hemerkijker eigelijk niet in een aquarium kan omdat ie dan verblind word door het licht van het aquarium.
Hoe denken jullie daar over?
maar had even een vraagje over de Hemelkijker, oftewel de Celestial.
want.. op een ander forum zeiden ze dat de hemerkijker eigelijk niet in een aquarium kan omdat ie dan verblind word door het licht van het aquarium.
Hoe denken jullie daar over?
-
- Lid FGF
Ik had wel een antwoord van anderen verwacht..
De Hemelkijker/Celestial wordt vrij snel blind. Nog sneller als Demekins.
Het is dus een twijfelgeval of aquariumverlichting erg is voor dit soort vissen. Als ze er last van hebben zal het hoe dan ook niet lang zijn.
De Hemelkijker/Celestial wordt vrij snel blind. Nog sneller als Demekins.
Het is dus een twijfelgeval of aquariumverlichting erg is voor dit soort vissen. Als ze er last van hebben zal het hoe dan ook niet lang zijn.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.