Algemene SVR discussie topic
-
- Site Admin
-
- Lid FGF
-
- Lid FGF
-
- Lid FGF
Laat eens zien wat jij een goede SVR vind.Hinvin schreef:Kweekvarianten..........
Dit zijn geen SVR, heel mooi hoor maar de natuur van een dergelijke kweek gaat je opbreken.
Het is voor mij gewoon een strijd tegen leugens en onwetendheid op het moment. Vind het erg moeilijk.
Groet. Hinvin
Wie oude kennis koestert en voortdurend nieuwe vergaart, mag een leraar van anderen zijn.
-
- Lid FGF
-
- Lid FGF
@ Fancy91: Voor een matige kleine TVR van een paar maanden betaal je net zoveel als voor een volwassen goede SVR van een paar jaar.
@ Ute: Dat is een Jadehead
@ Ute: Dat is een Jadehead
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.
-
- Lid FGF
Toch weer heel mooie ranchu's bij Dino gekocht. Het leuke is dat ik een tijd geleden een oude foto gevonden heb van (naar zeggen op die site) een ranchu volgens oud japans model. Het lijkt mij een SVR, maar ziet er zo te zien als TV net zo geweldig uit, alles is naar mijn idee mooi in verhouding.

Nu is het al langer bekend dat ze in Thailand veel kweken met Japanse bloedlijnen, maar ook chinese, misschien wel alles wat deze kwekers intressant vinden. Ik vond in ieder geval deze vissen van Dino erg dicht bij het oude plaatje in de buurt komen. Vind deze zelf werkelijk prachtig! Van mij mag Dino deze weer gaan halen, dan neem ik er nog een paar!

Nu is het al langer bekend dat ze in Thailand veel kweken met Japanse bloedlijnen, maar ook chinese, misschien wel alles wat deze kwekers intressant vinden. Ik vond in ieder geval deze vissen van Dino erg dicht bij het oude plaatje in de buurt komen. Vind deze zelf werkelijk prachtig! Van mij mag Dino deze weer gaan halen, dan neem ik er nog een paar!