Algemene TVR discussie topic
-
- Lid FGF
-
- Lid FGF
Duidelijk op kleur geselecteerd. De kleuren zijn leuk, maar verder vind ik hem niet echt boeiend.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.
-
- Moderator
-
- Lid FGF
Dit wordt niet erkend als Ranchu, maar gezien als aparte (nieuwe) variant.
Maar omdat dit wel een topview vis is zet ik hem hier (bij gebrek aan beter
).
Blue Ranchu

Volgens mij zijn ze hiermee bezig in China en zover ik weet is hij nog 'in ontwikkeling'.
Als ze deze weten te perfectioneren dan lijkt het mij wel een erg mooie variant.
Wie weet over een jaartje of 5?
Maar omdat dit wel een topview vis is zet ik hem hier (bij gebrek aan beter

Blue Ranchu

Volgens mij zijn ze hiermee bezig in China en zover ik weet is hij nog 'in ontwikkeling'.
Als ze deze weten te perfectioneren dan lijkt het mij wel een erg mooie variant.
Wie weet over een jaartje of 5?
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
-
- Site Admin