Algemene TVR discussie topic

Japan TVR, Chinese TVR, Thai TVR en meer [leden]
Visje
Lid FGF
Berichten: 2913
Lid geworden op: 19-01-2012 21:35

Bericht door Visje » 10-04-2013 22:00

Ik vind ze, hoe dan ook, prachtig. Nu je dat zegt van die "samengeknepen" staartwortel, denk ik: ja, dat zie ik wel. Maar het was me voorheen niet opgevallen, en ik vind het derhalve ook niet echt storend. Nogmaals, het is maar goed dat ik geen keurmeester ben. Ik zou ze allemaal mooi vinden :mrgreen: :lol:

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 11-04-2013 12:24

@ Dino: Aan deze foto kan je al zien dat de staart niet goed is. Die samengeknepen staartwortel blijft op een filmpje ook precies hetzelfde.
Ik ben het er wel mee eens dat foto's niet alles laten zien en dat filmpjes noodzakelijk zijn om goed te kunnen beoordelen, maar sommige punten zijn al duidelijk op foto's.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.


ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 29-04-2013 21:27

Heel apart zo een kleur.. De vis zelf vind ik niet mooi.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Plaats reactie