kingyo

[beheer]
Gast

Bericht door Gast » 28-12-2011 13:48

Ik heb geen idee..maar dat er geen SVR bestaat gaat mij even te boven, en dat Thai ranchu weer apart is ook. Heel veel Thai ranchu jongen worden ingekocht in Japan. Het zijn dus wel degelijk japanse lijnen waar we het hier over hebben. Ze moeten daar eens mee stoppen, al die landen. Een ranchu is een ranchu en wat the f*** maakt het nou uit waar ie vandaan komt??? Dat een Oranda uit Thailand komt wil toch niet zeggen dat ie minder waardevol is???

*sorry, maar dit zijn dus dingen waar ik me over dood erger*

Dat is hetzelfde met die KOI - beste Koi komt uit Japan: BULLSHIT! Ik heb Koi gezien uit Israel die is sterker dan de Japanse KOI en net zo mooi op kleur. Land van herkomst zegt helemaal NIX.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 28-12-2011 15:31

Ik ben terug! :) moet nog wel veel gaan werken, maar ik zal wel terug meer op het forum te vinden zijn.
Er is precies wel wat gebeurd de laatste dagen. Ik heb de discussies met kingyo niet gevolgd. Even alles bijlezen voor ik hier mijn mening plaats :)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 28-12-2011 16:29

Nou Barb, bij deze meteen antwoord vanuit zijn eigen mond ;)
Dat klopt, tegen frost was ik echt boos en erg direct. Dat was niet netjes.
Maar in dit geval is overdrijven ook een vak.
Ik heb je niet uitgescholden, ik heb je niet verlaagd, ik heb je niet belachelijk gemaakt, ik heb je niet beledigd, ik was niet boos, etc.
Ik heb je alleen verteld dat ik er een beetje moe van word en dat ik het jammer vind dat je soms dwars bent.
Wat is hier nou in godsnaam mis mee? Zover ik weet is dat zelfs heel politiek correct!

Jammer dat ik zo word behandeld, terwijl ik toch 1 van de actiefste forum leden ben, met altijd een will of sharing good info. Very Happy
Als je je persoonlijk aangevallen voelde, dan had je het misschien met andere intentie moeten lezen.
Zoals ik in dat topic ook al zei, het was niet persoonlijk. Jan, ik ken jou niet eens persoonlijk, het zou heel moeilijk voor mij moeten zijn als ik jou persoonlijk wou raken. Wink

Nou op naar de volgende discussie Cool
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Gast

Bericht door Gast » 28-12-2011 19:35

*zucht* wat een vermoeiende gozer zeg........................ :roll:

het is maar goed dat ik erg geduldig ben met het geven van waarschuwingen enzo..

Maar ondertussen weet ik nog steeds niet wat Geert nou met die dubbele agenda bedoelde. Zal ik het hem eens persoonlijk vragen?

Gast

Bericht door Gast » 28-12-2011 19:52

Ik heb Geert een PB geschreven, eens zien wat hij te vertellen heeft...

Maar ik bedenk me net, in de tijd dat ik pas op het AF kwam, was er iemand waar ik toen een giga aanvaring mee had. Deze was toen ook heel erg vol van de Ranchu Brotherhood en verdedigde de japanse Ranchu ook al zo, dus het zou me niets verbazen als diegene al bij de Ranchu Brotherhood zat en het daar over mij gehad heeft aangezien ik op internet over het algemeen bekend sta als FROST. Zou dat kunnen? Dino, ik denk dat jij wel weet over wie ik het heb :D

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 28-12-2011 19:55

One of THE million. Oftewel Jordan. Hij is wel een fijne gozer hoor. Vriendelijk en amicaal.
Hij was hier laatst nog voor natuurlijk ranchus.

Gast

Bericht door Gast » 28-12-2011 20:20

Ik zeg toch ook niet dat ie niet vriendelijk is... ik vind een forum zoiezo onvriendelijk en vooral onpersoonlijk over komen. Maar goed, zand erover..ging over Kinyo en niet over zaken die te maken hebben met het verleden.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 28-12-2011 21:52

Als je deze jongen bedoeld hè Frost

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 29-12-2011 02:14

Ranchuman was zijn nick??
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 29-12-2011 06:12

Oh ik dacht one of THE million?

Plaats reactie