Anton op het forum

[beheer]
ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 10-12-2011 00:32

Ik kijk wel even.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 10-12-2011 01:18

Als niemand van jullie in dat topic geknipt heeft kan ik niets doen.
Anton doet hier helemaal niets fout.
Rex Hunt maakt geen reclame, dus daar kunnen we ook niets mee.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Gast

Bericht door Gast » 10-12-2011 11:41

Ik heb Dino hier gisteren over gebelt. Als het niet erger wordt mogen de fotos gewoon blijven staan. Alleen als er echt namen genoemd worden mogen we het weg halen.

Gast

Bericht door Gast » 15-12-2011 14:37

Weer een email gehad van Anton waarin hij vraagt waarom Dino hem een ban gegeven heeft van het forum. Ik heb terug geschreven dat ik er niets vanaf wist en dat ik er geen macht over heb.

:roll:

Zijn vissen zijn overigens de verkoop in gegaan, maar hij doet het niet erg slim. Kan nergens zijn advertenties bekijken. Hij doet het dus puur via de mail... en gebruikt dus mails van leden die hier ook op het forum zijn.

Lekker is dat.. :idea:

Hey Barbara,

Hoe gaat het? Ik heb niets meer gehoord op onderstaande mail.

Verder vraag ik me af of jij meer weet van mijn ban op het forum... ik ben nu al meer als een week gebanned door Dino.
Hij zei dat ik gebanned ben doordat ik 'weer' reclame heb gemaakt via het forum. Ik heb hem uitgelegd dat dat niet klopte omdat ik via email mensen een berichtje heb gestuurd dat mijn vissen uit quarantaine zijn en de verkoop is gestart. Dat heb ik gedaan via e-mail dus niet via het forum. Sanne had mijn mailtje doorgestuurd naar Dino en toen heeft Dino mij gebanned. Na mijn uitleg zou Dino het na gaan vragen bij Sanne, maar ik heb er nog niets over gehoord. Ik heb hem vorige week nog een sms gestuurd of hij al meer wist, maar hij zou het nog navragen zei hij.
Dus weet jij of mijn ban nou blijvend is?

Alvast bedankt!
Anton


edit/ niet aan hem doorgeven dat ik zijn mails hier plaats!!!!!! Ik ben Insider aan het spelen, min of meer ;)

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 15-12-2011 14:47

pfffff. hij moet mij gewoon bellen of mailen toch.
Die ban blijft denk ik even staan, of hebben jullie andere gedachtes.
Hoe je het wend of keert hij gebruikt deze forum om reclame te maken. En dat is niet de bedoeling.

Ik vind dit echt een naar mannetje worden. Heb hem al verteld dat ik er mee bezig ben maar ik heb laatste tijd ook weinig tijd.
Maar hij zegt het nu zelf, hij gebruikt deze forum voor emails om reclame te maken. Dat is genoeg reden om hem te bannen toch?

Weet je wat, ik negeer hem gewoon en tot die tijd heeft hij een ban. :D
Dan zeg ik ook ja of nee. :twisted:

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 15-12-2011 18:58

Ik zag in het beheerderspaneel al dat hij geband was.
Ik trek mijn handen ervanaf :lol:
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 15-12-2011 19:08

Net van Kaman weer gehoord dat ze een email heeft gehad betreft Antons toko.
Kaman zit alleen hier op de forum, maw moet wel vanuit hier gebeurt zijn.

Conclusie is mij duidelijk nu.

Dino

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 15-12-2011 19:13

Kaman was dat familielid van jou toch?
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 15-12-2011 19:14

Inderdaad. Dus daarom ben ik er zo zeker van nu.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 15-12-2011 19:24

Dat is dan inderdaad wel zwart op wit.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Plaats reactie