Anton op het forum

[beheer]
Gast

Bericht door Gast » 15-12-2011 21:37

Dino: in dit geval heb ik het even met hem er over gehad en doorgevraagt of jullie contact hadden. Dit was zijn reactie daarop:

Hey,
Bedankt voor je reactie.

Hij had mij idd gebeld en het gesprek verliep idd een beetje stroef...vooral omdat ik erdoor overvallen werd. Ik had nog niet eens gezien dat ik gebanned was en hij belde met een ander telefoonnummer. Hij had het gelijk erover dat ik 'weer' reclame zat te maken, dus ik zat tegelijkertijd te denken van wat bedoeld hij nou...ik had namelijk al een hele tijd geen berichten geplaatst. Toen had hij het erover dat hij alle pb kan lezen en dat hij dus ook mijn foto's gezien had en toen was ik helemaal aan het nadenken van hoe kan dat nou...

Ben benieuwd of hij ooit eens de tijd neemt de ban te annuleren, hij had in ieder geval meer haast met mij te bannen als met het annuleren/uitleg te geven.

De verkoop komt langzaam op gang, ik heb al een paar klanten gehad.

Als jij een keer wilt komen kijken ben je natuurlijk van harte welkom! Laat dan maar weten wanneer je kunt.

Groeten Anton


FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 16-12-2011 06:17

Haha ook zo probeert hij reclame te maken. Ik ga hèm gewoon negeren.

Zsjonnie hoe ban ik zijn ip adres? Dan weten we zeker dat hij niet meer terug kan. :D :twisted: :evil:

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 16-12-2011 14:39

Ik zal in de loop van de dag even kijken ;)
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Gast

Bericht door Gast » 16-12-2011 17:05

Ik zou trouwens niet bij hem gaan kijken.. veel te ver weg ;)

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 16-12-2011 19:07

Misschien toch maar eens serieus gaan denken aan betaalde hosting zodat we daar een goede up-to-date forum kunnen plaatsen?
In deze versie is het namelijk niet mogelijk om de IP-adres van een gebruiker te zien welke op dat moment niet online is.. :roll:
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 16-12-2011 19:24

hmm.. wat kost dat?

Misschien moeten we is aan de flyer beginnen :) maar ik heb foto's nodig!
Met de flyer kunnen we ook al wat promoten.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 16-12-2011 19:25

Dat dacht ik ook. Maar gisting is wel een paar honderd euro per jaar minimaal.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 16-12-2011 19:34

Nee niet zóó duur..
Instap pakket is +/- €75,- per jaar.
En je hebt 2 grotere pakketten.

Maar het is geen 1,2,3 werkje..
Het werk wat hier bij komt kijken gaat wel tijd kosten..
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Gast

Bericht door Gast » 01-05-2012 19:27

http://www.koiquestion.com/nl/author/anton-freide/ meer over Antons reis naar China ;)

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 03-05-2012 11:12

wat er hier allemaal met hem gebeurd is en tussen hem en dino laat ik lekker in het midden.

voor mij is anton een held. leuke verhalen schrijft ie. en ik bewonder het dat ie het aandurft. dino spreekt de taal. ik neem aan hij niet :)

als ik mn bak heb die ik wil ga ik zeker ook eens bij hem kijken.

Plaats reactie