Anton op het forum

[beheer]
Gast

Bericht door Gast » 08-12-2011 19:29

Heb nog steeds nix van hem binnen gehad dus..ook niet via mijn eigen emailadres.. hm..vage zaak..
Dino, je hoeft je niet zo op te winden ;) Ik weet dat je hem niet mag maar dat soort mensen verdienen alle aandacht niet. Gewoon nix van aantrekken en lekker je eigen Ding blijven doen. De mensen van hier lopen zoiezo niet vol van hem. :idea:

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 08-12-2011 20:15

Ik heb geen mail gehad, ik denk dat hij bewust via zijn eigen adresboek mailtjes heeft gestuurd om geen forumregels te overtreden.
In de situatie tussen jou (Dino) en Anton kan ik begrijpen dat het frustrerend is, maar officieel gezien doet hij het netjes.
Als forum zijnde kunnen wij hem daarom naar mijn idee ook niet bannen, aangezien dit een situatie buiten het forum om is.
Wij kunnen geen mensen straffen voor acties in hun privéleven.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 08-12-2011 20:21

Zoals ik al eerder zei vind ik ook niet dat we hem op die mail gebaseerd kunnen bannen. Ik heb het hier ook niet gepost met de bedoeling dat hij dit via het forum aan het doen was. Maar wilde jullie even laten weten dat zijn verkoop gestart is en dat het niet zo een slimme zet was om dit naar mij te sturen :). Ik heb niet geantwoord op zijn mail. Persoonlijk heb ik ook nog geen problemen met hem gehad. Maar ik begrijp je frustraties wel een beetje Dino.

Dino ik zou je hier ook niet in opwinden. Hij heeft het recht om een zaak te starten(versta mij nu niet verkeerd he! :) ). Alleen moet hij zich aan de regels houden. En alles wat hij privé regelt zijn onze zaken in principe niet.
Natuurlijk weet ik niet wat zich verder achter de schermen tussen jou (Dino) en Anton afspeelt.


Maar Dino beweert dat sommige forumleden hebben gezegd dat hij reclame zit te maken voor zijn zaak wel via het forum, en daarmee overtreed hij de regels wel...
Alleen moet er dan een bewijs van zijn, want we kunnen niet zo maar iets zeggen zonder dat we het kunnen bewijzen.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 08-12-2011 20:28

Precies, zodra er bewijs is dat hij zijn zaken via dit forum regelt (waar hij duidelijk door zowel Dino als mij voor gewaarschuwd is) kan hij een ban krijgen.
Maar tot die tijd is het wel zo netjes als ook wij ons aan de regels houden.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 08-12-2011 20:35

Ok jullie hebben gelijk. Ik ga ook geen moeite meer doen via Kaman888 ofzo.
Ze had het een keer gemeld dat iemand (Anton) reclame maakte via pb ed.
Nu dit van Sanne erbij van vanochtend ben je toch wel een beetje geprikkeld, dus daarom.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 08-12-2011 20:37

Dat begrijpen we wel Dino. Maar we blijven Anton in de gaten houden!
En zodra ik merk dat er iets van reclame wordt gemaakt via het forum zonder dat dit besproken is dan meld ik het ook meteen.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 09-12-2011 21:21

Fotos van Antons zending doen de ronde in het demekin topic... geef jullie maar alvast een waarschuwing..

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 10-12-2011 00:17

Ik had het al gezien... ik durfde in het topic zelf daar geen opmerking op geven..maar we moeten dit in het oog houden.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 10-12-2011 00:19

Sanne heb jij hem al gewaarschuwd?
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 10-12-2011 00:24

Neen nog niet omdat ik op de moment toen ik het zag eigenlijk net door moest naar mijn vriend.
En wilde ook eerst jullie mening hier van. Want misschien heeft Anton niet gepusht en was het rex hunt zijn eigen keuze...Maar toch :) het wringt bij mij ook wel een beetje.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Plaats reactie