Mieke91

[beheer]
ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 30-01-2013 01:11

Beste Marieke,

Dat het kleuren ten koste gaat van de groei is geen algemene informatie (althans niet in Nederland).
Nog voordat ik begon met kweken ben ik gaan onderzoeken hoe dit allemaal in elkaar steekt. Zo ben ik er ook achter gekomen dat het kleuren veel energie kost. Ik ben de enige die deze informatie naar voren heeft gebracht en heb nog nooit een bron genoemd (nooit dermate erop ingegaan dat het van toegevoegde waarde was).

Het is niet mijn bedoeling om informatie uit jou artikel te halen, maar zowel mijn persoonlijke band alsook de rest van Team Beheer met dat forum zijn niet om over naar huis te schrijven. Het zint mij daarom niet dat het niveau over bepaalde zaken te hoog wordt op dat forum. Dat benadeelt dit forum.
Wanneer er een bronvermelding bij komt profiteren wij daar indirect ook weer van en hoor je mij er niet over.
Aangezien het wettelijk verplicht is om je bronnen te vermelden hebben zij geen andere keuze dan het plaatsen van een link.

Mocht dat forum weer besluiten om hun eigen regels te hanteren dan mogen ze contact met mij opnemen en wil ik de discussie wel verder aangaan.
JBurger8@gmail.com

Mvg,
Jan Burger

Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 30-01-2013 11:10

ben benieuwd hoe ze reageert, wat ze gaat doen en hoe uiteindelijk a--f weer gaat reageren.
wat een drama allemaal zeg.

hetzelfde als met dat watermerk. en maar zeuren en piepen, maar 1 maart blijft 1 maart. anders verwijder ik ze gewoon zelf. ( en mieke erbij :twisted: )

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 03-02-2013 02:43

Ik kan dat zelf niet aanpassen dus ik heb een reportpost gestuurd met het verzoek de link toe te voegen. MarcelK, de eigenaar, stuurde me daarna een PB met vragen omdat hij de noodzaak er niet van in zag. Ik heb jouw mailadres doorgegeven zoals je dat een paar PB's geleden er voor deze gelegenheid bij stuurde.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen.

Groeten,
Marieke
En wat denk je?
Natuurlijk nog geen mail ontvangen van Marcel.
Groot kans dat hij niets gaat sturen ook.. -_-'
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 03-02-2013 11:50

ik snap je punt heel goed, dat is enorm frustrerend.

maar of je laat het gaan, of je neemt betere maatregelen. een andere weg zal er niet zijn.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 03-02-2013 22:49

Dit is wat ik Mieke vandaag stuurde:
Hoi Jan,

'Ze' vinden het niet nodig om de bronvermelding erbij te zetten en ze zien ook niet in waarom ze contact met jou zouden moeten opnemen.

Als jij contact met ze op wilt nemen, kan dat via dit mailadres: beheer.google.nl@gmail.com

Groeten,
Marieke

Waarop ik dit heb terug gestuurd:
Hey Mieke,

Wanneer zij niet bereid zijn om toe te komen ben ik ook niet bereid om hun toe te komen.
In dit geval zou ik dus minimaal dat stukje informatie verwijdert willen zien.

Gr,
Jan
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 03-02-2013 22:58

En nu krijg ik dit -_-"
Hoi Jan,

Ik baal er een beetje van dat ik nu tussen jou en dat beheer in kom te staan terwijl ik geen idee heb van de ruzie en ook niets verkeerd doe.
Ik wil die info er graag in hebben en ik ben bereid tot bronvermelding, en jij zei dat als ze moeilijk deden dat je de discussie met hen aan wou gaan...

Groeten
Marieke
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 04-02-2013 10:15

ik zou er dan in jou woorden van maken dat ze geen keus heeft, en dat het anders ook gevolg heeft voor haar lidmaatschap hier. en dat wij het er mee eens zijn dat zei jou info steelt, en er wat tegenover moet staan.

ik ben ze liever kwijt dan rijk, want ze blaast veels te hoog van dr toren. ze heeft godverdomme een kweek met vissen zonder vinnen, en sommige kloppen de ogen ook niet van, en dan heeft ze het gore lef om al een artikel te schrijven en te bepalen hoe het moet?

edit,
even over nagedacht en ik denk dat je het gewoon moet spelen hoe het is, en hem zelf opzoeken. dan moet hij wel..

marcel@a-q-u-aforum.nl zonder streepjes. :)

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 04-02-2013 15:52

Ik twijfel nu. Zal ik ze beide maar erop aanspreken dan?
Over Mieke ben ik sowieso niet blij, dus haar wil ik het ook niet te makkelijk maken.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 04-02-2013 16:12

dat kan ook nog.
ben wel benieuwd of het zin heeft.
die marcel heeft ons niet zo hoog, ons 3en in elk geval niet. jij dino en ik. maar misschien ziet ie het in een ander daglicht als jij hem een goed onderbouwd mailtje stuurt.
dino wuifde hij ook gewoon weg, tenminste dat verklaart ie hier ergens in een ander topic.

en anders sta je gewoon op je strepen. en je geeft ze een keuze. veranderen,linken of geen lid meer hier. maar dan vriendelijk offcourse.

in DIY vraagt ze mijn advies, maar ik ga haar mijn idee niet geven. ik heb het ook zelf uit moeten zoeken. + geen goesting meer om ze te helpen. :)

ik zou ook - als je tijd hebt- die knowhow die je hebt over die kleuren in een mooi artikel zetten en hier plaatsen met alle info die er bij moet tegen het lekken. dan maak je het voor de volgende al een stuk moeilijker in elk geval. dat is mijn idee erachter.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 04-02-2013 16:33

Ik weet nooit genoeg om er een artikel over te schrijven :lol:
Ik ben altijd wel op zoek naar meer informatie en constant je artikel bijwerken vind ik geen succes.

Ik ga Mieke vanavond wel even een reactie sturen en Marcel komt waarschijnlijk van de week wel.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Plaats reactie