Mieke91

[beheer]
Plaats reactie
ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 08-02-2013 19:16

:lol:
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Brian
Lid FGF
Berichten: 2350
Lid geworden op: 22-10-2011 21:31

Bericht door Brian » 08-02-2013 19:22

She loves you Rexie
Wie oude kennis koestert en voortdurend nieuwe vergaart, mag een leraar van anderen zijn.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 08-02-2013 19:38

ik word er niet goed van.
zeg jij dr eens wat van, jan.
(dat rijmt)

tot zondag. ^^

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 08-02-2013 23:27

Algemene waarschuwing in het babbeltopic. Leuk dat wij een soepeler beleid hebben als het AF wat betreft vrijheid van meningsuiting, maar die laatste reacties gaan mij echt te ver.

@ Rex: Aan jou even de tip om de verleiding te weerstaan om er op een persoonlijke manier tegenin te gaan.. Dat is in ieder geval wat ik in jou situatie graag zou willen doen, maar als dat gebeurt kunnen we hun niet meer op hun plek wijzen..
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 09-02-2013 07:07

Mijn gouden tip.... Negeren en weer toeslaan wanneer er kans is!

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 10-02-2013 10:54

wat vind jij van mij en mijn botheid directheid of wat ook? en vind je dat ik het uberhaubt wel goed doe qua info geven en dingen herkennen.

wat de andere 4 van me vinden is al duidelijk, maar jij zegt nooit wat dino.

en jan, ik geef toe dat het niet slim is, maar ze vraagt er zelf om. en dan mag ik niet zeggen wat ik voel of denk, maar moet dat verwoorden in dingen die ik zie als huichelen.


- die vis met die kapotte wen, rex als eerste gezien en melding gemaakt. niet gedaan wat ik zei, vis dood.
- 5 nieuwe vissen gekocht bij dino, in een trigion gedaan, allemaal tegelijk. ik zag het al aankomen. advies gegeven, niks mee gedaan. 2 vissen dood.
- migo dr vis, die vis heeft pijn. ik word voor gek uitgemaakt, en iedereen steunt haar vis. fucking bullshit.
visje, verschillende keren erop gehamert om afstrijkje. wat lees ik? "Tegen alle advies in ben ik toch na de verversing begonnen met Bactyfec." vis dood.

en zo kan ik nog wel even doorgaan.
nogmaals, die mensen boeien me echt niet, en ik ben hier niet om vrienden te maken. die kies ik liever zelf. het enige waarvoor ik dit doe ik om de meeste mensen te behoeden voor hun domme fouten en onkunde. en daar word ik voor afgerekend. want die vissen, goedkoop of duur, zijn hier gewoon de dupe van. en ik kan daar gewoon niet tegen.


en als laatste heb ik verschillende mensen via pm gevraagd of ik niet goed bezig ben.

maar weet je wat ze zeggen? dat dat clubje van 5, (rietje,pat,migo,mieke en astrid) zelf niet sporen.
als ik hier alleen was, had ik ze allemaal vriendelijk verzocht op te pleuren, want het enige wat ze doen is overal tegenaan schoppen en mij uit balans te brengen door kritiek te leveren die naar mijn mening niet eens gegrond is.

dus.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 10-02-2013 11:13

Rex, rustig aan joh. Ik snap je boosheid of teleurstelling. Maar ieder is anders, als iedereen hetzelfde zou zijn hadden we veel minder problemen in de wereld .... Of juist meer. :)

Vaak kom je direct over maar dat weten we. Sommige waarderen dat en sommige niet. Mensen zijn of voelen zich vaak gekwetst of vinden dat ze voor lul gezet worden. Door jou directheid. De kunst in mijn optiek is, is dat ze bewust zijn/worden en dat ze het als complimenten achteraf krijgen. Je bent niet hier om vrienden te maken dat klopt. Maar het is wel wenselijk dat mensen zich hier als een team of wat dan ook ervaren. Wij hoeven ook niet telkens met oplossingen te komen. Dat mogen ze ook onderling doen. Als het verhaal maar klopt. En geen onzin is. Daar zijn wij weer voor. Niet alleen wij vormen een goed forum mar de leden ook. En tuurlijk kom je weleens een Bart, Astrid etc. tegen. Maar dat kan echt niet anders met eer leden bestand tegen de 150 stuks. Nemen ze jou raad niet in dank, is het pech voor hun. En dat het visje daaronder leid is niet anders dan het is. Ik heb ook weleens spijt dat ik achteraf vissen heb verkocht aan randebielen. Maar dat kan je niet elke keer weten helaas.

Kortom ik kan goed overweg met je directheid en dat waardeer ik ook. Maar niet iedereen zit zo in elkaar.
Dat is wat ik er van vind. Laat je kop er niet bij hangen zou ik zeggen. Het moet tenslotte wel leuk blijven wat je nu doet.

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 10-02-2013 20:34

@ Rexie: Je best vriendin hier bied je een "droomvisje" aan, die kans kan je toch niet laten liggen he en dan nog eentje met anderhalve staart, die lijken me best zeldzaam :lol: :wink: Man man man ga daar mee naar de oorlog...

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 10-02-2013 20:35

ja en als ik nou zeg dat ze niet uit dr doppen heeft gekeken met cullen en dat ze wel een noob is, heb ik het weer gedaan. :)

gebed zonder einde dit.
:ow_nee:

ik denk dat ik ze gewoon een keer snachts als jullie allemaal liggen te slapen verwijder, en al dr berichten ook. en dan net doen alsof er niks aan de hand is. 8)

geintje eh.

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 10-02-2013 20:41

Geloof me, ik vind dit ook erg frustrerend!
Helaas is het onbegonnen werk om met bepaalde mensen in discussie te gaan, zij zou dan zeggen dat dit toch niks te maken heeft met de gezondheid van het visje dat die perfect zo kan leven...
Ik zou het je niet eens kwalijk nemen :wink:

Plaats reactie