Astrid

[beheer]
Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 18-02-2013 16:44

dino heeft dat al voor haar gedaan.

staat in dr topic.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 18-02-2013 21:05

:ow_nee:

pm:
Harold, ik heb geprobeerd dat up-load programma van imagine nog wat te downloaden, en voor ik het wist was er een ander programma geinstaleerd dat zich softonic noemt , en mijn hele computer over neemt met sluipreclame en andere zottigheid, het lijkt wel een virus..
Als ik google indruk, neemt dat systeem het zoekprogramma over, en we krijgen het niet weg.
Mijn computer is van streek, dus ik download helemaal niks meer .
Als iemand foto's wil, mail ik die wel door, maar mijn man is woest dat ik volgens het programma zoiets heb binnen gehaald.
En nog wat, ik wil best wat leren en delen op het forum, dat heb ik ook met Dino besproken, maar niet zoals het nu gaat.
Bash mag alles zeggen, je maakt 1x in je leven een "foutje"en je krijgt de wind van voren.
Ik wil me echt niet tot zo'n niveau verlagen dat mensen mijn oren uitwassen met zulk commentaar.
Ik heb de eer aan mezelf gehouden, maar ik had nog veel meer kunnen zeggen waar niemand vrolijk van wordt.
Maar op zo'n manier post ik niet graag, en meerdere mensen niet, maar ik wil geen ruzie, dus klaar ermee.
Bedankt en groetjes
tart > configuratiescherm > software.
dan krijg je een hele lijst met wat je op je pc aan programma's hebt. softonic zoeken en verwijderen.

tegen je man zeggen dat hij daar meteen naar toolbars en dergelijke moet kijken, als ze er tussen staan ook verwijderen. heb je niks aan.

verder nooit ja op iets klikken als je niet zeker weet wat het doet of wat het is,en vraag het dan op een pc-forum. die weten precies wat wel en niet goed is.

als het goed is ben je van die troep af nu.
anders even een schoonmaakprogramma los laten op je pc. die verwijderd alle rotzooi. Windows essentials is gratis en goed.

voor het goed uploaden van foto's zal ik binnenkort even wat zoeken voor je. er staat ergens op ons forum een stap voor stap handleiding die sanne heeft gemaakt volgens mij.


dan ga ik naar je bash verhaal.
vooropgesteld ga ik geen partij trekken dus voor mij is het 2 vechten 2 schuld. anders ben ik zelf ook partijdig en dat mag niet.
ik zie het zo aan en jullie hebben allebei verschillende opvattingen. ik ken die van jou en ik ken die van bash.
daarom denk ik ook dat het goed is dat jullie een keer live met elkaar in een chatbox waar verder niemand wat van ziet, af te spreken en uit te praten.

zwart wit kan ik wel wat zeggen, jij doet iets waar bash zich aan irriteert, en omgekeerd ook. als jullie van elkaar weten wat dat is, is het probleem ook opgelost. want praten lost alles op.

en je mening uiten zoals je nu doet zie ik niet als een aanval of ruzie maar zoeken naar een probleem.
ik weet dat het soms raar overkomt en dat je niet de les gelezen wil worden. dat ervaar ik zelf ook, en ik ben ook soms vrij direct in mijn uitspraken. maar ik bedoel het goed en dino weet dat ook. omdat we dit al verschillende keren uitgepraat hebben. uiteindelijk doen we het voor een gezamenlijk doel: elkaar helpen en zo min mogelijk problemen met de vissen creëren. en of dat nu vissen van 2,50 zijn of van 300 euro. dat maakt niks uit.

kan me ook voorstellen dat je het niet fijn vind, maar zo de handdoek in de ring gooien lost ook niks op, want je bent een hoop info kwijt als je dat doet. want inactieve accounts worden na 3 maanden door jan verwijderd.
en van de andere kant, nu met dit verhaal met jou vis, is voor iedereen leerzaam.
het mes snijdt dus aan twee kanten.

dus mijn advies is echt,
praat erover met haar en maak je standpunten duidelijk. ik weet zeker dat bash dit ook wil doen aan jou.
en natuurlijk hoeven jullie niet elkaars beste vriendinnen te zijn maar leuk met elkaar om kunnen gaan is toch wel wenselijk lijkt me.

er is altijd licht aan het eind van de tunnel, met welke problemen dan ook.
en we helpen je graag, ik weet zeker dat dino je dit ook verteld heeft.

Harald.
iemand betere ideen heeft hoor ik het graag.

ik lijk wel een fucking relatietherapeut.
nog ff dino, en ik wil een salaris. :)

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 19-02-2013 17:19

Goed bezig :lol:
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Brian
Lid FGF
Berichten: 2350
Lid geworden op: 22-10-2011 21:31

Bericht door Brian » 19-02-2013 19:17

Net een foto van haar gezien.
Ze lijkt exact hoe ik dacht.
Wie oude kennis koestert en voortdurend nieuwe vergaart, mag een leraar van anderen zijn.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 19-02-2013 19:21

zet eens hier neer, kijken of mijn beeld ook klopt.

Brian
Lid FGF
Berichten: 2350
Lid geworden op: 22-10-2011 21:31

Bericht door Brian » 19-02-2013 19:24

Ik weet niet hoe jullie dat noemen maar bij ons is dat een kakwijf.
Ze lacht, lijkt vreemd.
Afbeelding
Wie oude kennis koestert en voortdurend nieuwe vergaart, mag een leraar van anderen zijn.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 19-02-2013 19:26

Haha

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 19-02-2013 19:32

in elk geval wel een zonebanktypje ja. ( wij zeggen ook kakkers brian)

en weer dat watermerk.. lol.

mijn beeld klopt vrij aardig, had alleen een bril verwacht. de haren had ik 100% goed ik dacht rood of rossig.

:funshizzle:

Brian
Lid FGF
Berichten: 2350
Lid geworden op: 22-10-2011 21:31

Bericht door Brian » 19-02-2013 19:36

Ze zal wel een bril hebben om te lezen.
Van Jones heb ik ook een foto
Wie oude kennis koestert en voortdurend nieuwe vergaart, mag een leraar van anderen zijn.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 19-02-2013 19:37

post dan.. lol.

Plaats reactie