Sanne

[beheer]
Plaats reactie
Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Sanne

Bericht door Evelien » 05-03-2013 21:18

Het is raar dat ik het hier moet neerzetten maar wist niet goed waar anders.
Zoals je al hebt gemerkt Sanne zit ik je al even "op de hielen" in het ziekenboeg.
Het is te begrijpen dat je het moeilijk hebt met heel dat gedoe met je ex vriend enzo maar ik vind niet dat de vissen daaronder mogen lijden.
Wij hier op het forum zien je aquarium en vissen natuurlijk niet maar het is al lang duidelijk dat er iets goed mis is in je bak.
Ik kan me er persoonlijk nogal in opwinden dat je ze niet grondig laat onderzoeken.
Dit komt waarschijnlijk niet zo goed over maar het moest me toch even van het hart.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 05-03-2013 21:22

ik denk dat we dit allemaal zien.

vooropgesteld sanne weet ik hoe rot het is na een relatiebreuk. ik heb er 5 ofzo gehad. :wink: :roll:

maar net wat evelien al aangeeft, die vissen weten dat niet en het boeit ze ook niet. die willen verzorgd worden. vandaar dat ik al in je fotoalbum erop hamerde, doe het snel want het is enorm zonde wetende dat je er wat aan had kunnen doen.

daarnaast heb je een functie als moderator, en die moeten naar mijn inzien goed weten waar ze het over hebben en adequaat handelen. want andere mensen zien dit ook, en denken dan oooh sanne heeft er tijd genoeg mee, dat kan hier ook wel. dit is niet slecht bedoeld, maar je begrijpt me vast wel.

normaals we weten allemaal in wat voor situatie je zit, maar je dure vissen mogen hier niet te lang onder lijden vind ik. (goedkope ook niet maar dat is nu even niet aan de orde.)
sorry dat dit rauw op je dak valt maar ik bedoel het echt goed.

Harald.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 06-03-2013 19:03

Ik begrijp ergens jullie mening wel. Zondag heb ik dan ook een afspraak bij Maarten Lammens. Toch wil ik even melden dat dit topic echt serieus in het verkeerde keelgat is geschoten bij mij. En meer wil ik er zelfs niet over kwijt.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 06-03-2013 19:15

Ik begrijp de situatie en begrijp zeker de de gevoelens van Sanne.
Het was misschien beter geweest om Sanne hierop te pben.
Maar het is al gebeurt, laten we van deze situatie leren. Zand erover zou ik zeggen.

En hopen dat je bak nu stabiel blijft.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 06-03-2013 19:50

dat geld voor mij ook zo sanne, zo laks met je vissen omgaan schoot mij in het verkeerde keelgat.
en als we niet meer tegen elkaar kunnen zeggen wat we verkeerd doen, is het einde zoek.
als ik wat verkeerd doe, en jan dino brain evelien of wie ook wijst me daarop, ga ik er op een volwassen manier mee om.
en dit is echt geen aanval of wat dan ook, maar het gaat er mij vooral om dat andere mensen dit ook zien, en daar verkeerde dingen uit kunnen trekken.

wat mij betreft nu ook zand erover, ik heb gezegd hoe ik het ervaar, en er over denk.

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 07-03-2013 12:24

Ik begrijp de situatie ook vandaar dat ik het ook hier neer zet en niet openbaar voor de andere leden.
Maar net zoals Rex vind ik toch dat je een beetje een voorbeeldfunctie hebt.
Mijn bericht was zeker geen persoonlijke aanval hoor maar het gaat hier tenslotte toch om het welzijn van de vissen.
Hopelijk komt het met je andere vissen nog goed!

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 09-03-2013 21:27

Jiangu lijkt trg opgeknapt.
Maarten heeft het voor morgen laten afweten. Hij zat normaal in Mechelen.
Nu heeft hij een antibioticummix opgestuurd die ik gisteren heb aangekregen. Het is een kuur voor een week.
Ik moet het poeder in 50liter water mixen en pingwuin er telkens 5min laten in baden. En dit om de 2 dagen.
Ik vroeg of ik volgende week naar zijn praktijk mocht komen voor onderzoek, maar hij antwoordde dat ik eerst de antibioticum moet proberen en hem het resultaat moet laten weten. Het is tegen oogziektens en ontstekingen. Aangezien het een mix is heeft dit antibioticum geen specifieke naam. Doen of niet doen? Of wacht ik nog even af tot hij antwoord geeft op de vraag om welke soort antibiotica het gaat in de mix.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 09-03-2013 22:34

Moeilijk verhaal. Normaal gesproken moet je een vis eerst zien voor een gerichte medicatie.
Maar aangezien Maarten niet de minste is, is het voor mij geen belemmering.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 29-03-2013 23:06

Ik zit in zeeland in 'klein poelland' voor 4 dagen
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 29-03-2013 23:08

Gezellig. Kom je nog langs :D

Plaats reactie