Symbas story

[beheer]
Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 14-07-2013 17:47

@Sanne: Ze gaat precies wel graag in op wat jij zegt he :wink:
Vind haar opmerking in het café ongepast, ik denk dat het hier veel beter is dan bijvoorbeeld op het aquaforum.
Als je natuurlijk bepaalde dingen 100x moet herhalen dan wordt het soms wel een beetje teveel en wordt er niet veel meer gezegd.
Ik denk dat er hier al vrij veel info te vinden is, ze moet natuurlijk willen zoeken.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 14-07-2013 17:51

Evelien schreef:@Sanne: Ze gaat precies wel graag in op wat jij zegt he :wink:
Vind haar opmerking in het café ongepast, ik denk dat het hier veel beter is dan bijvoorbeeld op het google.nl.
Als je natuurlijk bepaalde dingen 100x moet herhalen dan wordt het soms wel een beetje teveel en wordt er niet veel meer gezegd.
Ik denk dat er hier al vrij veel info te vinden is, ze moet natuurlijk willen zoeken.
Ja zo te zien wel :) achja :) ik probeer er gewoon rustig onder te blijven.
Ik vind dat haar uitleg wel steeds redelijk goed onderbouwd is... maar ik heb een probleem met het feit waarop ze het verteld.

En ik heb dat in het cafe ook gezien. Voorlopig heb ik er nog niet op gereageerd. Wilde eigenlijk ook jullie reactie afwachten
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 14-07-2013 21:08

Het is best dat ik niet reageer want ik denk dat dat toch niet in de goede aarde zou vallen, heb het nogal moeilijk om me "zacht" uit te drukken.
Ik vind ze wel veel te aanvallend en waarom omdat het niet gaat zoals zij het zou willen... Dat zij dan maar eens zegt hoe het allemaal zou moeten en er dan ook voor zorgt dat het effectief werkt.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 14-07-2013 21:14

Evelien ik begrijp je volledig. Ik ben me zelf serieus aan het inhouden om daar niet op te reageren. Aangezien ik het ook niet erg deftig zal kunnen typen.

Daarnaast vind ik dat die discussie daar echt niet thuis hoort. En als ze problemen hebben met onze manier van beheren moeten ze dat maar in pm bespreken!
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 14-07-2013 22:11

Topic verwijdert. Zie het daarvoor bestemde modforum.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 14-07-2013 22:49

Moeten we haar misschien even persoonlijk via pm aanspreken? Of laten we het er zo bij?
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 15-07-2013 21:13

Als jij dat zou willen doen heel erg graag :lol:
Het lijkt mij heel erg onverstandig als ik haar nu aanspreek, want zodra dat in een discussie uit gaat lopen kan ik wat fel uit de bocht komen..
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 15-07-2013 21:43

Ik zal een pm proberen op te stellen ;)
Ik post het eerst hier voor ik het verzend
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Brian
Lid FGF
Berichten: 2350
Lid geworden op: 22-10-2011 21:31

Bericht door Brian » 18-08-2013 10:31

Rechtstreeks van het kutforum jongen.
Een post Symba.

Vandaag op de Holland koishow geweest. Een hoop leuke vis gezien, maar helaas niks gekocht. Zag veel zieke/geïnfecteerde vissen helaas. Zelfs bij 1 verkoper allerlei vis met witte stip en bij andere verkopers vinrot infecties en smerig water.

Heb het er wel heel leuk gehad, en voor de mensen die morgen heen gaan of vissen gekocht hebben, hou ze goed in de gaten.

(Hiermee bedoeld ze niet de Koi's)
Wie oude kennis koestert en voortdurend nieuwe vergaart, mag een leraar van anderen zijn.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 18-08-2013 17:03

Dat had ze ook hier geplaatst. Dat is het bericht dat Dino per ongeluk heeft verwijderd.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Plaats reactie