Hinvin

[beheer]
Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Hinvin

Bericht door Evelien » 22-12-2013 21:16

Moeten we hier gaan ingrijpen?
Hinvin gaat nogal op de man af in het ziekenboek topic van Ute...

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 22-12-2013 21:31

ik vind eigenlijk in het allgemeen dat hij zich nogal hevig en betweterig opstelt... en dat stoort mij eerlijk gezegd soms wel. maar omdat hij het goed bedoeld ben ik er nog niet op ingegaan. het topic van ute heb ik nog niet bijgelezen
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 22-12-2013 22:15

Ok sorry ik kon het niet laten, heb net alles bijgelezen en heb hem een PM gestuurd... dit gaat erover!
Ik hoop dat ik niet te snel heb gestuurd, maar dit leek me vrij dringend.
Heb deze PM dan ook onder mijn naam gezet en nog niet namens het team beheer...
Ik zal laten weten wat hij antwoord.

Misschien kunnen we een paar reacties verwijderen om hem duidelijk te maken dat dit niet wordt getolereerd?
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 23-12-2013 00:40

Ik kan ook niet echt een hoogte krijgen van hem.

Ik zag het begin van die discussie wel, maar snapte er niets van dus liet het maar gaan.
Die laatste paar posts waren wel ineens heel erg fel en heb ze daarom ook verplaatst naar verwijderde berichten.

Wat heb je hem precies gestuurd Sanne? Goed dat je meteen in hebt gegrepen.
Wat mij betreft mag je hem wel een waarschuwing geven. Ik ga er vanuit dat iedereen die de verwijderde posts leest het hiermee eens is..
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 23-12-2013 00:49

Dit was het gesprek met als onderwerp: topic ute (ik had eerst waarsschuwing willen zetten, maar ik wist niet of dit wel een goed idee was aangezien nog niet iedereen van het beheer had gereageerd)

Hallo Hinvin,

Ik wil je er attent op maken dat je reactie niet kan in het topic van Ute.
Het kan eens gebeuren dat iemand in een moeilijke situatie terecht komt tijdens de verzorging van zijn vissen. Dat kan ons allemaal overkomen. Het is dus niet de bedoeling dat je op de man af gaat reageren. Ook al heb je hier een andere mening over. Hier bereik je niets meer mee, enkel meer negatieve reacties. En zo help je de vissen ook niet verder.
Gelieve hier gehoor aan te geven.

Alvast bedankt,

Sanne
------------------
Lieve Sanne,

Ik sta te trillen van woede omdat ik de vorige TOTAAL GENEGEERDE ziekteproces van Auri al gezien heb, laat dat kind er alstjeblieft een eind aan maken, die vis wordt/is al praktisch levend opgegeten!

Ik snap dat ik buiten het boekje ga en ik ga ook zeker niet meer reageren, maar als je het even tot je door laat dringen begrijp jij ook wel wat ik bedoel.

Onze vissen zijn een heilig goed, ookal haal je een kneusje bij de LFS, daar kies je voor en dan hoor je er REDELIJK voor te zorgen......

Ze zegt potverdorie zelf dat ze er geen flikker aan gedaan heeft(als je het hele verhaal gevolgd hebt), en dan moet ik zeker zeggen dat ze het best goed doet????? Dacht het niet he!

Maar OK ik snap jouw houding, ik zal mij wat terugtrekken van het forum......
----------------
Hallo,

Het is normaal dat men verschillende meningen heeft op een forum.
Het is dan ook niet abnormaal dat er discussies ontstaan. En daar is helemaal niets mis mee zo lang deze maar op een respectvolle en beleefde manier gevoerd worden.
Mijn bedoeling is dan ook helemaal niet dat je je terug trekt van het forum. Maar dat je iets doet aan de wijze waarop je je mening deelt. Dit kan in de eerste plaats ook op een rustige manier gezegd worden...
---------------
Lieve Sanne,

Als je de vorige topics over het zwemblaasprobleem van Auri terugleest is dat alllang gebeurt.

Ute, doet er niks aan, dat is haar keuze, maar als ik zo een visje zie wordt ik heel erg kwaad. Ik snap jouw houding wel, maar ik geloof er niks van dat jij ditzelfde niet hebt.

Lees het maar na, heb ik ook gedaan met de vraag of ze niet netjes en behoorlijk is gewaarschuwd, en dat was ze zeker wel. Toch niks gedaan aan die zwemblaas he!

Sorry Sanne, ik vind je heel aardig en ik wil graag wat voor je doen, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden!
---------------
Als je graag je mening op die manier wil delen raad ik je aan dit via pm te doen.
Het is niet de bedoeling dat men op de man af gaat reageren.

Sanne



Sanne
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 23-12-2013 02:04

Wat is er precies gebeurt? Dacht dat Hinvin altijd wel netjes was?

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 23-12-2013 02:13

Gezien intussen. We wachten af?

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 23-12-2013 11:57

Dit antwoordde hij vanmorgen ook nog:

Ik vind het werkelijk verschrikkelijk hoe dat visje behandelt wordt, of eigenlijk dat dat visje nog steeds niet behandelt is!

Maargoed ik begrijp jullie standpunt hierover, ik zal niet meer reageren op dit soort dingen en ook niet via PB.


Ik vind zijn reacties echt wel overdreven en te impulsief. Net een beetje zoals Frost, Symbas Storys... dat zijn allemaal nogal hevige en impulsieve mensen :lol:
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 23-12-2013 12:53

Zoiets had ik wel verwacht van hem, hij is heel begaan met de vissen en dat is goed maar jah de manier waarop je dingen zegt.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 23-12-2013 13:32

Dit kreeg ik zojuist toegestuurd:
Beste Zsjonnie,

Ik heb m'n excuses maar aangeboden, niet omdat mijn mening verandert is, maar omdat die niet constructief was. Ik blijf wel ver uit de buurt van de ziekenboeg nu.

Ben er trouwens nog zwaar van over de zeik......

Groet, henk
Ik zal later op de dag even kijken wat ik terug ga sturen.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Plaats reactie