Hinvin

[beheer]
FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 04-01-2014 20:31

Denk dat dit goed gedaan is. :D

Hinvin is een oude man. Of hij veel van vissen weet???

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 04-01-2014 23:32

ik kreeg net weer twee pm's van hem (nadat ik hem een pm had gestuurd met de melding dat die*zucht* echt niet nodig was)
dit is wat ik terug kreeg :roll: :

Van: Hinvin
Aan: Sanne
Geplaatst: Za Jan 04, 2014 8:10 pm
Onderwerp: Re: Topic 50shadesofgreen Bericht citeren
Ik heb de twee beste(man en vrouw?!) Kirin gehaalt bij Dino die ik kon zien, heel veel vissen op het moment en dus ook Kirin(Yeah Dino rules!)...... 'Echte' Kirin hebben alleen de naam onvruchtbaar te zijn vanwege de regressieve genen, dus is maar afwachten. De Chinesen hebben wel als voordeel dat ze heel veel seeds tegelijk 'melken' dus de kans dat je inbreeds krijgt is relatief klein.

Dat moet je gewoon doen Sanne, ik ben gewoon eerlijk. Dat gelul over kinderen die er misschien in kunnen flikkeren is gewoon geouwehoer, ik heb zelf maarliefst 4 kinderen en dat gaan ze echt niet doen hoor!

Je mag me ook van het forum verwijderen hoor, intresseert me niks, ik blijf gewoon eerlijk!

Maar Vissen vanuit 20+ graden in een speciekuip in 12+ graden zetten is gewoon niet echt heel slim hoor, dan kun je wel denken dat je ze kapot kunt voeren op wheatgerm omdat Koi dat nodig hebben om meer dan 4 maand te overwinteren, maar dit is echt te dom voor woorden bij kleine FG.

Opvoeding is genezing!



Van: Hinvin
Aan: Sanne
Geplaatst: Za Jan 04, 2014 8:22 pm
Onderwerp: Re: Topic 50shadesofgreen Bericht citeren
Nee, weet-je-wat ik wil ook wel de deal met je maken dat jij een keer eerlijk bent tegen die klojo's Twisted Evil

Jij bent zeker niet zo dom als je doet overkomen, maar ik weet zeker dat jij ook begrijpt wat wel en wat niet kan. Mij kan het niks schelen dat is duidelijk, maar kan jij als beheerder zeggen wat ik denk? Had het er nog heel kort even over met Dino vandaag, leg mij maar uit wat jij het beste vind...

Ik ben persoonlijk tegen zachte heelmeesters en voor preventie. Laat die lui die niet binden met hun GF maar opdonderen, die snappen er toch niks van en flikkeren hun vissen na veel 'ooooh en aaaaahh' zo in een speciekuip in de vriezer Evil or Very Mad

Zeg het maar Sanne, mij maakt het niks uit het kaf van de koren te scheiden!




Ik heb er nog niet op terug gereageerd en heb er ook eerlijk gezegd geen zin meer in. Met die man eindigt de discussie nooit.. en hij begrijpt duidelijk niet wat ik wil bedoelen :lol:
Want zijn taal blijft bruut vind ik...
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 05-01-2014 20:26

Zou er persoonlijk gewoon niet op reageren want het is zoals je zegt een betweter die op alles wel een uitleg kan verschillen.
Je kan niet meer doen dan er hem op wijzen wanneer hij weer eens onrespectvol uit de hoek komt.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 05-01-2014 21:21

Je zou hem ook naar mij kunnen verwijzen, dan zet ik de discussie wel voort met hem. Ik heb alleen op het moment erg weinig tijd, dus als je hem doorverwijst zou ik dat er wel even bij vermelden.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 07-01-2014 08:12

ZSjonnie schreef:Je zou hem ook naar mij kunnen verwijzen, dan zet ik de discussie wel voort met hem. Ik heb alleen op het moment erg weinig tijd, dus als je hem doorverwijst zou ik dat er wel even bij vermelden.
Als je zin hebt Zsjonnie mag je hem een pm sturen. Hij blijft mij bestoken met berichten om reactie uit te lokken bij mij denk ik, alhoewel ik op de laatste 3 al niet meer heb gereageerd.

ik kreeg vandaag nog:

Van: Hinvin
Aan: Sanne
Geplaatst: Di Jan 07, 2014 5:26 am
Onderwerp: forum Bericht citeren
Goed Sanne,

Ik trek me maar langzaam terug van het forum, ik denk ook niet dat we hier uitkomen. En boos op jou worden omdat ik (ten onrechte volgens mij) op m'n vingers getikt wordt omdat ik *zucht* bij dat speciekuip verhaal heb ik ook geen zin meer in.

Je hebt onderhand die speciekuip gezien lijkt me, dat vind ik nou niet passend!

Maargoed, je snapt het niet, ook goed......
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 07-01-2014 08:19

Je zou kunnen zeggen dat je nu geen tijd heb en doorverwijs naar Jan.
Dat komt beter over als niet reageren denk ik. Wat vind jezelf?

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 07-01-2014 13:42

geen tijd is ni echt juist he..want hij ziet ook wel dat ik op het forum zit :-)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 07-01-2014 14:18

Geen tijd voor hem maar wel om andere te helpen kan je zeggen. :wink:

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 07-01-2014 23:41

Je kan aangeven dat hij deze discussie voort mag zetten met ZSjonnie van het Beheer.
Dan komt het over alsof je beperkt bent in je functie.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 12-01-2014 09:30

Zsjonnie heeft hij je al een pm gestuurd? ik heb hem doorverwezen naar jou een week geleden.

Hij blijft onrust veroorzaken op het forum he. Hij doet het telkens in verschillende topic van de ziekenboeg. Het verziekt daar de sfeer wel telkens, ook niet echt gunstig voor nieuwe leden :roll:
Ik begin stilletjes aan mijn geduld wel te verliezen.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Plaats reactie