Christa41

[beheer]
ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 30-11-2011 00:03

Ja ik zag het al :roll:
Wat moet ik daar nou mee...
Kan hem wel verwijderen, maar ik kan hem niet in haar wie is wie plaatsen...
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Gast

Bericht door Gast » 30-11-2011 09:37

Nou dat filmpje van haar zou je natuurlijk wel tussen het wie is wie kunnen zetten..en die andere bij het koisubtopic

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 30-11-2011 15:05

Ik kan niet onder haar naam posten he :wink:
En ik kan ook geen post in een bestaande topic bijvoegen.

Ik had de post verwijdert en gevraagd of ze het nogmaals in haar eigen wie is wie wilt posten.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 02-12-2011 19:35

Even over haar berichtje in het herdenk gedeelte.
Zijn jullie het er mee eens als ik daar in ga knippen?
Ik heb van meerdere leden PB's daarover gehad en ik vind het zelf ook nogal een oproep om heisa.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 02-12-2011 19:38

gaat het dan over haar eigen topic daar?

Wat hebben andere forumleden hierop gereageerd? Ik heb eigenlijk heel die heisa gemist precies.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 02-12-2011 19:51

ik houd er niet van een vis door het toilet te spoelen of in de container te gooien. dus kin belande in de wilde tuin, tussen het gras. heeeee.......dacht leo (de zelfde kat die de oranda heeft gepakt) dat is weer eens wat anders dan eten uit een blikje. laten we maar zeggen dat kin niet verloren is gegaan :lol:



Het gaat om dit stukje wat ik wil verwijderen.
De leden die daarop gereageerd hadden stuurden mij een PB toen ik hun berichten had verwijderd.
Ze gaven aan begrip te hebben voor mijn actie, maar dat Christa die reacties zelf uitlokte door dat berichtje te plaatsen.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 02-12-2011 19:57

Persoonlijk vind ik eigenlijk niets mis met Christa haar idee. Ok het is een gek en misschien een nogal hevig idee. Maar het is een specialleke he :).
Ik zou het ook niet zo snel aan mijn kat voeren hoor.

Zie maar, ik begrijp wel waarom je het wilt verwijderen :).
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 09-12-2011 06:42

wat een vaag mens zeg.. ik denk dat die berichten rondom het celestial topic haar de das om gedaan hebben.. :lol:

Naja..topic sluiten, account verwijderen, en we gaan weer lekker verder. Dan maar geen Christa ;)

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 09-12-2011 07:15

wellicht had ik niet moeten posten dat ik geen fan was van celestials en bubbleye.
Maar dat meen ik wel eerlijk gezegd, ben er echt geen fan van.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 09-12-2011 09:14

had een email van Christa gehad.

Hierop mijn antwoord:..

Beste Christa,

Als er wat is mag je het altijd melden hoor. Het probleem is ook een beetje dat iedereen wel een eigen kijk heeft of het houden van de sluiers.
Ik betreur het wel als leden weggaan hierdoor. Maar je moet doen wat je je het beste bij voelt. Tenslotte is dit een hobby die ieder het op zijn manier doet.
Dat daartussen weleens wrang is kan ik mij ook heel goed voorstellen, maar als het goed is is de intentie om zoveel mogelijk te leren van elkaar. Ik heb deze Forum ook opgericht om zoveel mogelijk kennis aan iedereen over te dragen met zijn methode. In het houden van goudvissen is er eigenlijk niet een 100% perfecte manier. Denk hierbij aan soorten, klimaten, van waar komt de vis, welke leefomstandigheden, welk filter etc.

Betreft Celestials heb ik alleen gezegd dat ik er geen fan van ben. Maar ik ben ook geen fan van de gewone goudvis bv.

Hoop dat ik iets heb neergezet waarmee je iets mee kan. Denk eerder ook niet dat mensen je willen kwetsen ofzo.

Mvrgr,
Dino
Site Admin

Plaats reactie