Christa41

[beheer]
FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 09-12-2011 09:16

zal ook even zijn verhaal eraan plakken.
Is wel zo handig. Ik weet niet of ik het goed had gedaan om haar te replyen maar goed....

het zou al een stuk schelen als mensen een emoticon gebruikten bij hun commentaar. gewoon letters kunnen anders overkomen dan bedoeld. zo is gisteren mijn kleine redcap spoorloos verdwenen, waarschijnlijk opgevreten door een koi. ik ga dit echt niet plaatsen in een topic, bang voor de commentaren. begrijp me niet verkeert. jij, frost, sanne,zsjonnie hebben echt goed geholpen met raad en daad. toch schoot het commentaar op mijn topic "zo kan het ook" nu verplaatst naar cafe, mij in het verkeerde keelgat. de betreffende vis in het filmpje is volgens mij helemaal niet ziek. ik heb vroeger zelf celestials gehad en het zijn gewoon zenuwen visjes, juist omdat ze niet zien wat er voor hun mond drijft. gezien de commentaren denk ik dan, waar is de kennis? een ander onderwerp is het houden van tosakin in een ingerichte bak, dat zou volgens zsjonnie totaal niet verstandig zijn. er zou zelfs geen filter in mogen, maar liever elke 3 dagen 80% verversen. in mijn ogen is dat het slechtste wat je kunt doen, maar dat is mijn mening. ik lees in het vervolg wel mee, maar plaats voorlopig geen nieuwe topics meer. ik zal wel positieve commentaren leveren op topics. groetjes christa.

_________________

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 09-12-2011 10:20

Ik denk dat ze ook wat op haar teen getrapt is om het feit dat haar topics steeds worden verplaatst zo te zien. Maar dit bedoelen we juist helemaal niet slecht.
Van die bubble eye is gewoon verplaatst omdat dit al dan niet een leuk filmpje was dat we gewoon normaal bij cafe plaatsen.
Het is en zal altijd een rare vrouw blijven heb ik de indruk.
@Dino: je hebt een goede mail gestuurd... het is nu aan haar om te beslissen wat ze ermee doet. Ik denk dat we haar gewoon even moeten laten doen nu.
Ik vind alleen haar topic wel vervelen in 'cafe', want dat is slechte reclame voor het forum :)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 09-12-2011 15:56

Ik zou dat topic inderdaad ook weghalen. Zoals gezegt, het is haar keuze, en als haar iets niet aanstaat, jammer dan. Maar dan moet ze dat ook eerlijk zeggen.
Over die celestial: ik vind het ook geen geweldige beesten maar ik denk dat je vast een goed gebalanceerde vis hebt als het een AA kwaliteit is. En die is hier helaas niet verkrijgbaar, al heb ik bij Dino hele leuke exemplaren voor weinig zien zwemmen. De vis in het filmpje is gewoon NIET gezond. En dat kun je grappig vinden, maar aan de andere kant is het vooral triest. Triest omdat die troep hier en daar nog steeds op de markt komt.
Overigens geef ik Sjonnie wel gelijk met de Tosakin. Het zijn heel erg gevoelige beesten en slechte zwemmers. Hoe mooi ik ze ook vind, ik zou ze nooit willen, simpelweg omdat ze me te teer zijn..

Gast

Bericht door Gast » 09-12-2011 16:14

ik heb het afscheidstopic weggehaalt hoor..voor de gene die loopt te zoeken..

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 10-12-2011 00:37

Hahaha.
Ze PB't mij best vaak met vragen.
Ze vertelde dus dat ze een tosakin wilt houden en ze vroeg hoe ze dit op de beste manier kon doen en welke vis hierbij kon.
Ik neem aan dat als iemand mij dat persoonlijk vraagt dat diegene daar mijn mening over wilt hebben en niet zozeer bevestiging van haar eigen idee.
Ik ben daar simpel in. Een tosakin houd je samen met een andere tosakin in een lage bare-bottom bak zonder filter. Punt.

Jamaarrrrrr... Kan je ook blablabla.
Nee, ik vind van niet.
:lol:
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Gast

Bericht door Gast » 11-12-2011 01:05

zucht... ze deed net weer een topic verkeerd plaatsen. Een video met een vergroeide goudvis en dat het haar zo kwaad maakte, in het cafe. Ik heb het verplaatst naar het ergernis topic en het origineel verwijdert. Ik weet niet hoe BLOND deze vrouw is..maar volgens mij kent ze de regels nog steeds niet.. :roll: :oops:

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 30-12-2011 20:30

ik heb het een beetje druk omdat ik in mn vakanties altijd vrachtwagen ga rijden,maare..

ligt het aan mij of begint ze (onbewust) te spammen of zoekt ze aandacht?

ik erger me dr aan in elk geval.

wat vinden jullie?

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 30-12-2011 20:31

Ik heb deze bericht van haar ontvangen.
Check this.

Rietje



Geregistreerd op: 07 Nov 2011
Berichten: 441


Is dit niet minstens 16+ ...... Anyway. tis wel erg flauw, degene die dit heeft uitgevonden moet zich wel ongelooflijk verveeld hebben
30 Dec, 2011 14:22

Rex Hunt
Moderator


Geregistreerd op: 23 Okt 2011
Berichten: 170
Woonplaats: 013


degene die dit post ook.


commentaren van rietje en rex hunter in cafe, google vertaler

ik vind het mooi geweest. delete mijn account maar
groet christa

_________________
live isn't all gold. at least my fish are

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 30-12-2011 20:33

Ik maak wel een mooi verhaal hiervan dat deze forum ook netjes moet zijn ed.

Mee eens toch?

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 30-12-2011 20:52

ja is goed.

Plaats reactie