kingyo

[beheer]
Plaats reactie
Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

kingyo

Bericht door Sanne » 02-12-2011 14:35

Ik maak dit topic niet aan om hem te bekritiseren, een goede man denk ik.. maar eerlijk, hij domineert sommige topics wel met zijn mening vind ik. (We moeten soms precies naar zijn pijpen dansen). Of hij spreekt in iemand anders zijn naam. Neem het voorbeeld van geert coppens he Babs? :) jij vroeg geert zijn mening en kyngio spreekt even in zijn plaats :p.
Geen slecht persoon helemaal niet, en ik ben blij dat hij hier op het forum is. Hij heeft ook nog niets verkeerd gedaan. Maar ik vind dat hij soms in zijn mening of de overtuiging naar andere wel een 'toontje' minder mag praten. Het komt soms wel heel betweterig en dominant over vind ik.

Of ben ik de enige die hier zo over denkt? :)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 02-12-2011 15:15

Hij komt inderdaad wel een beetje vanuit de hoogte over.
Maar ik denk dat dit zijn karakter is en zolang hij het netjes houdt zal je mij er niet over horen.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 02-12-2011 15:19

hij houd het inderdaad wel netjes hoor.. daar zal je mij ook niet over klagen.. maar soms stoor ik mij er in zekere maten toch wel aan :)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 02-12-2011 15:21

Hehe, ik stoor mij ook wel eens aan andere :lol:
Maar we kunnen weinig doen als ze zich aan de regels houden.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 02-12-2011 15:22

dat is waar :), maar ik moest het toch even kwijt over hem. Al is het volgens Dino best een vriendelijke man en dat wil ik ook wel geloven.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 02-12-2011 15:25

Mij viel dat dus ook al op tijdens de discussie die Sjonnie en Kingyo hadden over de origin van de Ranchu en nu dus ook bij het Geert C. topic. Ik heb het maar kort en zakelijk gehouden maar ik vind dat die man zelf wel eens mag gaan vertellen over zijn doen en later in die wereld en Kingyo doet nu net alsof hij verdorie daar elke dag over de vloer komt door te zeggen, jaaaa maaaar, het zit vast wel goed. Misschien beviel mijn "dierenactivist"toon hem wel niet ;) Aangezien ik het over die schotels had waar de vissen in zwommen.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 02-12-2011 15:27

je antwoord op zijn reactie vond ik wel goed :). Zo weet hij ook dat ie niet zo maar in iemand anders zijn plaats moet antwoorden :).

Wat die discussie betreft.. het kwam inderdaad ook naar boven, maar zo een mensen zetten vaak wel belangrijke en interessante discussies op gang. En in die zin vind ik het dan wel een boeiend persoon :D. Hij weet er duidelijk ook wat van en leest zich ook heel goed in heb ik de indruk.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 02-12-2011 15:31

Als dat vaker gebeurt (spreken namens een ander) mag hij daar van mij wel op aangesproken worden.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 02-12-2011 15:33

goed.. :)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 02-12-2011 15:34

Wel via PB he :wink:
En even hier laten weten zodat een ander niet nog een berichtje erachteraan stuurt.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Plaats reactie