kingyo

[beheer]
FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 27-04-2012 20:21

Dat is ook zo. Ben ook wel benieuwd wat hij gaat zeggen?

Gast

Bericht door Gast » 27-04-2012 22:57

We zien wel.. gewoon een kans geven, gaat het niet, opnieuw waarschuwen.

Brian
Lid FGF
Berichten: 2350
Lid geworden op: 22-10-2011 21:31

Bericht door Brian » 28-04-2012 08:53

Hopelijk is hij rustiger in zijn schrijttaal.
Wie oude kennis koestert en voortdurend nieuwe vergaart, mag een leraar van anderen zijn.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 13-07-2012 17:12

Ik probeer hem nog steeds terug te krijgen naar dit forum :lol:
Hij mag dan wel erg direct zijn, maar hij was waarschijnlijk het enige actieve lid op dit forum met kennis van Ranchu.
Geert Coppens zie ik meer als een eendagsvlieg die op elk forum een paar berichten achterlaat en spoorloos verdwijnt.
Een goede Fancy Goldfish forum kan gewoon niet zonder kennis van Ranchu.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 13-07-2012 19:15

Ik weet dat jij hem goed kent maar hij zou mij nog bellen. Tot op heden niks gezien of gehoord.
Hij is niet gebannen ofzo, maar als hij normaal kan doen is hij weer welkom. Anders ben ik hem liever kwijt als rijk.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 15-07-2012 16:56

Kingyo vertelde mij dat hij wel heeft gebeld maar dat er niet werd opgenomen.
Dus waarschijnlijk belde hij precies op een moment dat jij druk was.
Ik geef hem vanuit zijn standpunt gelijk, dat weet je ook. Maar ik schat de kans klein dat hij nog terug komt.

Hij is tegenwoordig lid van de Ranchu Brotherhood en hij heeft contact met kwekers zoals K. Suzuki waarvan hij Ranchu's kan overnemen.
Ik blijf erbij. Zonde om zo een lid af te wimpelen omdat hij geen commercieel uithangbord wil spelen.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 15-07-2012 22:37

Nogmaals ik heb geen telefoon gehad. Als ik het druk heb kan hij mij ook mailen. Die moeite is blijkbaar niet genomen. Heel fijn dat hij bezig is met zijn hobby.
Maar ik ervaar nog steeds dat hij mij heel vaak aanvalt al dan niet op een subtiele manier. Deze gevoel heb ik niet alleen maar ook vele andere. Ik heb heel veel mails van andere forum leden destijds gehad over deze issue dat het van kwaad tot erger ging worden. Ik vind het jammer dat hij er niet meer is qua kennis. Maar vind het ook totaal niet erg dat hij weg blijft om zijn gedrag. Daarnaast weet je ook waarom ik deze forum heb opgericht.
Deels commercieel, ben ik altijd heel duidelijk en eerlijk in geweest en deels voor de hobby.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 15-07-2012 22:56

Dat er een commerciële doelstelling achter zit heb je nooit duidelijk kenbaar gemaakt tijdens de opstart van dit forum.
Ik heb destijds ook het huishoudelijk reglement opgesteld met instemming van Team-Beheer op dat moment en ik heb jou daar toen ook niet over gehoord.
Dit regeltje staat er al in vanaf het begin:
- Dit forum is onafhankelijk en niet commercieel. Er mag geen reclame gemaakt worden. Wel is het toegestaan om een bedrijf/merk te noemen ter verduidelijking van een argument.
Met nadruk op het onderstreepte. Dit is ook waarmee ik heb geholpen aan dit forum.
Ik doe niet aan vrijwilligerswerk als iemand anders daar rijk van wordt. Ik blijf het dus ook zien als een forum voor de hobby en niks commercieels.

Je liegt hier niet alleen de forumleden mee voor, maar ook de mensen die jou helpen.
Ik weet van Frost dat zij ook niet van het commerciële bewust was en dat zij hier niet mee instemde.
Tijdens het voorval van Kingyo en jou heb ik haar er ook nog over gesproken.
Ik durf niet te zeggen of Sanne er vanaf wist, dat mag zij zelf zeggen.

Het probleem tussen jou en Kingyo laat ik te midden. Hij zegt ja, jij zegt nee. Dus daar ga ik mij verder niet meer mee bemoeien.
Maar ik blijf streven voor een kwalitatief forum voor goudvisliefhebbers en daar past hij tussen.
Ik heb genoeg geprobeerd om mensen bij jou vissen te laten kopen (met succes), maar dat was vooral via privéberichten of wanneer het gepast was.
Ik doe niet mee aan het creëren van een reclameboard.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 15-07-2012 23:05

ik wil me er niet al te veel mee bemoeien maar,
A, je word niet rijk van wat hij doet.
B, ik heb meer de indruk dat ie bedoeld dat het commercieel is in de zin van dat zn klanten hier om hulp etc kunnen vragen. hoe wil je dit commercieel noemen als gratis forum en 100 leden.


ik zie dit forum ook totaal niet als commercieel. ja dino hengelt en lobby'd wat. maar dat mag want hij verkoopt ze en tis zijn forum.
maar het gros hier koopt en of heeft zn vissen van de lfs, en das allemaal ook prima.

my 2 cents.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 15-07-2012 23:08

Heren, ik reageer hier morgen of later op.
Maar laten we de sfeer niet verzieken door iemand die al niet meer wil komen toch.

Plaats reactie