floris234 aka Bart Ramakers van het Aqua- en Punkyfishforum

[beheer]
Gast

Bericht door Gast » 09-01-2012 11:54

Joh wat is het toch lekker rustig zo zonder hem.
Ik heb de video ook even gekeken en ik heb het vermoeden dat hij een beetje ( of misschien wel een heleboel ) autistisch is. Als dat het geval is kan ie er denk ik niet veel aan doen dat hij zo reageert. Deze mensen hebben vaak alleen kijk daar een paar dingen en de rest gaat compleet aan ze voorbij. Ik spreek uit ervaring want ik herken dit gedrag van het zoontje van mijn man. Die heeft een vorm van ADHD, NOS en Autisme. Hij is helemaal gek op lego en kan uren achter elkaar zitten spelen, en als je dan iets tegen hem zegt reageert ie gewoon niet. Hij heeft ook voor de rest helemaal geen intresses. Ja, vliegtuigen misschien: hij springt zowat ik de lucht als ie een heli ziet hahaha

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 09-01-2012 21:02

Autist of niet, als hij zijn vissen verwaarloost terwijl hem verteld wordt hoe of wat, is daar geen goed excuus voor.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Plaats reactie