waarschuwing.

[beheer]
Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 21-04-2012 18:01

FROST schreef:Ik doelde trouwens op mijn laatste post die ik niet wilde plaatsen over het gedeelte van Astrid wat ik laatst kopieerde op Aquaforum. Ik snap dat mensen het niet leuk vinden als ik het niet plaats, maar ik denk dat Astrid dondersgoed weet wat ik bedoelde.
Ik heb heel erg veel zin om nu iets op te schrijven maar ik doe het bewust niet want dan zijn de poppen weer aan het dansen.

Ok je verduidelijkt hier waar dit op slaat maar dit komt voor de rest echt niet goed over hoor, het is net of je verwijten wil maken. Ik zou toch oppassen met zulke uitspraken, dan is het beter dat je geheel niets zegt...

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 21-04-2012 18:11

Evelien schreef:
FROST schreef:Ik doelde trouwens op mijn laatste post die ik niet wilde plaatsen over het gedeelte van Astrid wat ik laatst kopieerde op Aquaforum. Ik snap dat mensen het niet leuk vinden als ik het niet plaats, maar ik denk dat Astrid dondersgoed weet wat ik bedoelde.
Ik heb heel erg veel zin om nu iets op te schrijven maar ik doe het bewust niet want dan zijn de poppen weer aan het dansen.

Ok je verduidelijkt hier waar dit op slaat maar dit komt voor de rest echt niet goed over hoor, het is net of je verwijten wil maken. Ik zou toch oppassen met zulke uitspraken, dan is het beter dat je geheel niets zegt...
@Frost: begrijp me niet verkeerd, vat dit op als opbouwende kritiek, maar die reactie had je inderdaad beter achterwege gelaten. Dat heeft nog meer reacties uitgelokt.
De kunst is nu van professioneel en neutraal te reageren.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 22-04-2012 11:06

ik wil,als jullie het ermee eens zijn dit gaan posten in astrid dr topic.
dit is een forum voor en door liefhebbers,en wij bepalen de regels op grond van feiten.

dat wil ook zeggen dat wij kunnen verbeteren of inhaken op alles wat we willen want er zijn regels.
op dit forum en op elk forum.

ik geef toe dat ik iets verkeerd heb aangepakt,daar hebben we intern een discussie over gehad.
voor ons is het ook allemaal even opstarten.

wat betreft dit topic,er word volop gepraat en geprobeerd,maar harde feiten komen niet boven in 2 maanden.
dat zeggende en alles meegenomen wat ik tot nu toe gelezen heb kom ik ook tot de conclusie dat we of on topic verder gaan anders gaat dit gewoon op slot.


het is niet de bedoeling om iets tot uit den treure uit te melken.
daar is niemand mee gebaat.

en persoonlijk vind ik dat je vrij bent om te gaan en staan waar je wilt.wij dwingen nieman om lid te worden,of om weer weg te gaan. de keuze is aan de gebruiker zelf.maar blijf dan niet blaffen maar bijt een keer.


en ik kan frost haar mening respecteren dat ze wel a zegt maar geen b,om in martijn zn woorden te spreken.

er is geen enkele reden om persoonlijk te worden,maar ik kan je wel verzekeren dat dit wel via PM gaat gebeuren want de irritatiegrens bij de meeste moderatoren over andere bepaalde mensen is bereikt.
persoonlijk vind ik dat astrid goed of kwaadschiks (ban) weg moet.
ik heb aquaforum eens onder de loep genomen en vooral haar berichten,en ze waait maar net mee uit de hoek van de winste weerstand.
en ongelofelijk hoeveel mensen ze ( ook niet koudwaterliefhebbers) in het harnas jaagt.

laten we er over stemmen dat is het eerlijkst.

blijven 0 weggaan/wegsturen/ban 1

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 22-04-2012 12:19

of nog beter,gewoon dat topic op slot met de volgende boodschap:

wij betreuren dat dit moet astrid,maar jou laaste bericht geeft de doorslag.
wij kiezen voor de vissen en de manier die ons goed lijkt om ze enigins verantwoord te houden.beheer en moderatoren hebben iets afgesproken om dit goed en onderbouwd uiteen te zetten. met onderbouwde kennis.geen wat als ik dit of dat doe maar feiten.
op school,op je werk,in het verkeer eigenlijk in alles wat we doen krijg je op je donder als je het niet goed doet naar regels van de iniatiefnemer.
wij als beheer weten hoe het zit en willen die koers blijven varen.alleen maar omdat wij het beste voor de vissen willen. jij past niet in ons beeld.
we lezen teveel dingen hier en op andere forums over jou om tot deze maatregel te komen.
dit topic gaat op slot,en jij word vriendelijk doch dringend verzocht om hier niet actief meer deel te nemen.
wij kiezen voor deze openlijke aanpak omdat we niet net zoals bij een ander forum gewoon de berichten met kritiek verwijderen of aan te passen en dan doen net alsof alles koek en ei is.allhoewel ik dit nu wel beter snap.

dat dit bij andere leden dingen oproept zoals onbegrip,boosheid,vrijheidsberoving etc begrijpen wij ook.je kan je beklag,mening,opmerkingen,tips of suggesties via PM bij team beheer doen.mits fatsoenlijk word dit keurig onderbouwd beantwoord.modder gooien heeft geen zin.

Gast

Bericht door Gast » 22-04-2012 14:34

Ik heb het topic op slot gedaan, ben er klaar mee. Heb ook gelijk HET bericht wat ik eerst niet wilde plaatsen geplaatst.

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 22-04-2012 15:08

Goed van je Rex dat je eerst je frustraties hier post en wil overleggen met de rest.
Maar blijkbaar is onze mening al niet meer van belang en vind Frost het nodig om zelf om Dino zijn rug even te beslissen om het topic op slot te doen.
Dat valt me echt dik tegen van je Frost, ik dacht dat we hier als team moderators waren om dingen op te lossen en om erover te discussieren maar daar heb je blijkbaar lak aan. Ik zou ook graag hebben dat je niet in de WE-vorm spreekt als je het ook niet nodig vind om eerst te overleggen.
Bedankt om het nu voor alle moderators lastig te maken en ons allemaal in een slecht daglicht te zetten.
Dino zal weer heel wat werk hebben om alle pb's te beantwoorden om het te verantwoorden want ja hij is tenslotte de beheerder.

Gast

Bericht door Gast » 22-04-2012 15:19

Nou je mag van mij weten dat ik er zoiezo klaar mee ben. De druppel is over de emmer. Ik stop er mee. Zoek maar iemand anders die het forum gaat runnen. Ik heb alleen maar gezegd waar iedereen hier aan denkt maar wat niemand durft te schrijven. Ik ben van mening dat we Astrid al te lang een hand over het hoofd hebben gehouden, en we hebben vaak genoeg waarschuwingen geschreven naar haar. Ik hoef me door haar niet te laten beledigen. Dat heeft ze gedaan, dus dan beledig ik haar terug. Genoeg is genoeg. Dit is mijn laatste bericht hier als moderator en als lid. Jammer allemaal hoor, maar als het mij nu al kwalijk genomen wordt dat ik als moderator ingrijp, wat doe ik hier dan?

Aju

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 22-04-2012 16:03

niet zo reageren,evelien en frost.

ik heb ook een fout gemaakt,en dat toeggeven.ik wil niet dat dit door mijn ondoordachte post escaleert.
we moeten dit forum samen runnen en onze kennis overbrengen. dino vraagt ons nit voor niks mee te doen.


ik ben wel blij dat jullie het net zo zien als ik.
astrid is hier de schuldige van,niet jij niet ik en niet evelien.

pak haar dan aan.

dit is het niet waard.

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 22-04-2012 16:15

Die fout was je al lang vergeven hoor Rex daar hoef je niet terug over te beginnen, je hebt ook kunnen toegeven dat je het misschien beter anders had aangepakt en doet er ook meteen wat aan door te overleggen
Ik dacht ook dat we het eens waren hier dat we SAMEN eens goed moesten kijken hoe we het gingen aanpakken zodat het niet terug zou fout lopen...
En dan vind ik het heel jammer dat Frost het nodig vind om dit gewoon te negeren en haar eigen wil door te drijven en hierdoor het hele team erbij betrekt.
En dan zegt ze nog van doei de kost trek jullie plan, ik vind dit nergens op lijken!
Als wij allemaal impulsief dingen gaan doen dan loopt het hier goed fout.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 22-04-2012 16:20

ben ik met je eens,maar ook wij kunnen niet in frost dr hoofd kijken.
misschien borrelt dit al langer bij haar over astrid als bij mij en andere.

het is niet de manier nee,maar er gebeurd nu wel wat.

slaap er een nachtje over frost, en denk er nog een keer goed over na.
als je nu vertrekt heeft astrid het van je gewonnen,en dat kan niet de bedoeling zijn.

ik blijf het een goed idee vinde om dit er nog bij te zetten in die post:



wij betreuren dat dit moet astrid,maar jou laaste bericht geeft de doorslag.
wij kiezen voor de vissen en de manier die ons goed lijkt om ze enigins verantwoord te houden.beheer en moderatoren hebben iets afgesproken om dit goed en onderbouwd uiteen te zetten. met onderbouwde kennis.geen wat als ik dit of dat doe maar feiten.
op school,op je werk,in het verkeer eigenlijk in alles wat we doen krijg je op je donder als je het niet goed doet naar regels van de iniatiefnemer.
wij als beheer weten hoe het zit en willen die koers blijven varen.alleen maar omdat wij het beste voor de vissen willen. jij past niet in ons beeld.
we lezen teveel dingen hier en op andere forums over jou om tot deze maatregel te komen.
dit topic gaat op slot,en jij word vriendelijk doch dringend verzocht om hier niet actief meer deel te nemen.
wij kiezen voor deze openlijke aanpak omdat we niet net zoals bij een ander forum gewoon de berichten met kritiek verwijderen of aan te passen en dan doen net alsof alles koek en ei is.allhoewel ik dit nu wel beter snap.
dit is ook een unaniem bsluit van het beheer.

dat dit bij andere leden dingen oproept zoals onbegrip,boosheid,vrijheidsberoving etc begrijpen wij ook.je kan je beklag,mening,opmerkingen,tips of suggesties via PM bij team beheer doen.mits fatsoenlijk word dit keurig onderbouwd beantwoord.modder gooien heeft geen zin.

Plaats reactie