waarschuwing.

[beheer]
Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 20-04-2012 13:45

Pat is ook een "vurig" iemand en ik denk dat dit haar reactie op het moment was, ik denk dat als ze het vandaag leest het al in betere aarde zal vallen.
Ze zegt ook dat het niet persoonlijk bedoeld is maar meer naar het moderator toe zijn...
En daar heeft ze misschien ergens wel een punt ik zeg niet volledig, we moeten onze (negatieve) persoonlijke mening meer voor onszelf houden als moderator maar als het natuurlijk te maken heeft met de regels van het forum enzo jah dan komt dat voor sommige mss raar over.

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 20-04-2012 19:09

dat ben ik met je eens, maar hoe pak je dan zoiets aan?.

je kan niet soepel worden en dingen door de vingers zien,of de een wel en de ander niet.

best lastig nog,maargoed het is nu zo,en ze weten ons standpunt.

edit,regel weggehaald, had topic niet gelezen nog.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 20-04-2012 19:46

Ik heb het topic daarnet even snel overlopen. Sorry heb de laatste weken veel minder tijd.
Rex ik begrijp dat je daar hebt gereageerd en wat je bedoelt. Ergens moeten we grenzen trekken of bepaalde mensen (bv astrid) blijven maar door gaan met onzin.
Om eerlijk te zijn volgde ik dat topic al niet meer omdat Astrid gewoon maar blijft doorzeveren :p.

Nu moeten we inderdaad wel opletten op welke manier we dit aanbrengen. Want ik kan me ook wel vinden in sommige leden hun reactie die zich misschien persoonlijk voelen aangevallen..alhoewel dat niet nodig is.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 21-04-2012 11:48

Wat een gezeur allemaal in dat topic zeg. Heb nu een officiele waarschuwing gegeven dat als we niet terug ontopic gaan, het topic in zijn geheel op slot gaat. Kritiek aan ons moet maar via pb of via opmerkingen in het faq gedeelte.

Ik doelde trouwens op mijn laatste post die ik niet wilde plaatsen over het gedeelte van Astrid wat ik laatst kopieerde op Aquaforum. Ik snap dat mensen het niet leuk vinden als ik het niet plaats, maar ik denk dat Astrid dondersgoed weet wat ik bedoelde.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 21-04-2012 11:53

Ik stel voor dat we vanaf nu onverschillig gaan reageren in het topic en als er iets op onze lever ligt dat we de persoon via PB aanspreken.
Want het topic gaat de slechte kant uit vind ik persoonlijk. wat denken jullie er van? Frost haalde dit ook al aan in het topic zelf.


Indien we volgende keer leden openlijk willen terecht wijzen op bepaalde 'regels' (zoals nu het geval was met het verversen) dan zou ik eerst hier in het 'beheer only' neerschrijven hoe we het gaan zeggen alvorens we het meteen gaan posten. Gewoon om misverstanden te mijden. Het zou zonde zijn moesten er bepaalde leden wegblijven omdat ze dit nu verkeerd hebben opgevat.
Wat denken jullie?
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 21-04-2012 11:58

Weet je, het zit me wel gebakken. Een hoop van die leden die hier problemen veroorzaken zitten nog steeds op Aquaforum. Ik ga ze dus vanaf NU compleet negeren. Ik ben hier best wel boos over, maar dat had je denk ik al door Sanne. Ik vind dat we als moderatorenteam elk recht hebben leden hierop aan te spreken, want het is letterlijk spelen met vuur en absoluut niet het beste voor de vissen. Vrijheid op een forum moet kunnen, maar wij willen gewoon anders zijn dan Aquaforum, met info die berust op betrouwbare bronnen. Zelf experimenteren mag, maar moet je kijken, we hebben nu een topic met 12 bladzijdes met geen enkel bewijs dat het ook anders kan. Want die vergroeiingen en ziektes gaan niet over één nacht. Nee, je zult dat soort dingen pas zien na weken, maanden, misschien zelfs jaren. Nu worden wij als moderatoren aangevallen en dat gaat me echt TE ver.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 21-04-2012 12:07

Ik vind het ook niet kunnen dat ze ons aanvallen. Ik begrijp je frustratie. Langs een andere kant hebben wij ook hen aangevallen, zo kwam het toch bij hun over (ook zij willen even goed een vrije meningsuiting) dus dit moet in de toekomst toch op een andere wijze aangepakt worden denk ik. Maar waar ik niet mee wil zeggen dat we er helemaal niets op mogen zeggen en dat het maar moet goedgekeurd worden, want er moeten nu eenmaal grenzen getrokken worden. Ik bedoel gewoon dat als we in de toekomst nog eens een verwittiging willen plaatsen dat we dit misschien eerst met alle moderatoren samen moeten bespreken voor we definitief iets posten.


Van Astrid krijg ik het ook verschrikkelijk op mijn zenuwen. Die negeer ik de helft van de tijd gewoon al.
En ik ga volledig met je mee Frost dat het doel van dit forum gaat naar het onderbouwen en vanuit gaan van die betrouwbare bronnen.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 21-04-2012 12:31

Ondertussen van Martijn een mail gekregen met grote zorgen over de aanpak van het forum. Net een berichtje terug gestuurd dat we er aan werken en dat het met meer factoren te maken heeft.

Wat ik wel weet is dat we nu echt sjonnie missen, want die kan dat veel beter verwoorden dan wie dan ook :S :S :S

edit/ heb Jan aangeschreven of hij het topic even wil onderbouwen - als hij uberhaubt nog op het forum wil komen :?:

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 21-04-2012 12:57

We moeten inderdaad de aanpak van het forum eens bespreken.
Jan kon inderdaad altijd goed onderbouwen :) om eerlijk te zijn ben ik daar ook geen held in en mis ik hem wel ze.
Ook zijn uitgebreide kennis mis ik.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Evelien
Lid FGF
Berichten: 3376
Lid geworden op: 07-11-2011 11:45

Bericht door Evelien » 21-04-2012 15:33

Inderdaad Jan kon zo'n dingen altijd goed verwoorden zonder dat dingen verkeerd overkwamen.
Ook ik ben hier niet zo heel goed in of ik doe heeeeel lang over een post omdat ik dan echt moet wikken en wegen.

Het is inderdaad beter van in het vervolg misschien eerst te waarschuwen via pb ofzo maar ik neem het Rex zeker niet kwalijk want het is gewoon irritant en soms wordt het gewoon even teveel...

Plaats reactie