waarschuwing.

[beheer]
FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 22-04-2012 18:18

Jongens rustig nou eens. Als er iets gebeurt moeten we als een team staan.
Het is dat ik het erg druk heb. Over 10 min. komt de volgende klant weer.
Mijn advies zal zijn niet meer reageren op die topic. Zei probeerd van alles uit te lokken, daar moeten we niet intrappen.

Dino

Rex Hunt
Lid FGF
Berichten: 4457
Lid geworden op: 23-10-2011 11:18

Bericht door Rex Hunt » 22-04-2012 19:51

dat we er als een team moeten zijn ben ik het mee eens.

maar astrid blijft niet hier actief meedoen.dat ze meeleest oke maar ik wil niks meer van dr zien.
en als jij het ook ziet dat ze dingen uitlokt en dat wij er niet inmoeten trappen kun je haar ook vriendelijk verzoeken om te vertrekken.

ik en frost denken er zo over,van de andere weet ik het niet zeker,dus kan ik ook niet voor hun praten.maar ik denk dat ze het met ons eens zijn.

dit kan niet dino wat ze doet,op internet is er zelfs een naam voor,namelijk trolling.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 22-04-2012 21:08

Rex probleem is, ik weet geen goede reden om haar te bannen.
Ze speelt nu volgens de regels en doet weinig verkeerd om een ban te hebben.
Als ze een ban krijgt gaat dit pas echt escaleren. Wat gebeurt is, is gebeurt.
De waarschuwing in het openbaar was niet handig geweest. Neemt niet weg dat je gelijk had qua opmerking.
Alleen was het handiger geweest als we een pb tje hadden bestuurt ipv openbare waarschuwing.
Dit kwam op leestaal hard over. Dat je een statement wil maken is duidelijk.

Wat we nu moeten doen is haar geen kans geven. Mocht ze iets verkeerds doen dan krijg ze een ban, klaar.
Ze lokt nu ook weer uit met een ander topic. Nogmaals niet reageren Frost en Rex. Anders lopen jullie weer in de val.
Het is dat ik echt geen tijd heb. Ik moet ook vele pb tjes replyen. Dit zijn er 9 heb ik geteld.
Deze ga ik morgen beantwoorden.

nogmaals als ik haar nu een ban geeft gaan veel mensen vraagtekens zetten. Dit omdat ze niet alles weten van het echte verhaal. Het is niet dat ik niet wil maar nog niet kan. Heb geduld.

Dino

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 22-04-2012 22:21

Ik kon gisterenavond en vandaag niet op het forum... maar wat ik nu lees in het topic waterkwaliteit vind ik echt heel teleurstellend.

Sorry Frost, maar ik geef Evelien gelijk. We gingen dit toch SAMEN aanpakken? En nu drijf je toch je wil door. Waarom heb je dit niet eerst met ons besproken? Je weet toch wel beter?
En rex het kan inderdaad zijn dat de frustraties bij Frost nu haar emmer doen overlopen, maar dan moet ze dit in PB doen tegenover Astrid. Nu wordt er echt op de man openlijk gespeeld. Het is niet de bedoeling dat er citaten van andere fora's worden gekopieerd. Persoonlijk vind ik dit niet correct. En wat moeten andere forumleden nu hier van denken? Dit is alles behalve professioneel. Echt waar dit stelt me diep teleur. Als we willen dat dit forum ten onder gaat, dan moeten we vooral zo verder doen.
En wat ik vooral erg vind is dat Frost het nu gewoon aftrapt en ons met de zever achter laat. Ik had meer van je verwacht Frost. Om eerlijk te zijn had ik deze manier van werken niet echt van je verwacht.

Rex ik heb je ook al lang vergeven dat je daar vrij impulsief een bericht had gepost, je hebt dit nadien goed en bekwaam opgelost.
En ik vind het ook echt tof van je dat je eerst hier je berichten post voor het definitief in het topic wordt geplaatst. We moeten samen dit forum runnen, werken als een team is echt belangrijk.
Ik hoop dat we hier onze les uit hebben geleerd en dat het nu alleen maar beter wordt.
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 22-04-2012 22:24

Ik kom even online omdat ik zag dat ik 2 persoonlijke berichten had. Eén daarvan was van Astrid.

Die laatste post slaat nergens op, het is gewoon waar, ik heb nog nooit meegemaakt dat een vis met zwemblaasproblemen beter wordt, dat IS mijn realiteit.
Maar je mag het laatste woord hebben, jij weet niet wat voor pbtjes ik gehad heb Frost, jij bent heel gemeen bezig, en je doet maar, maar het merendeel hier op dit forum denken er net als ik zo over, dus maak het forum maar lekker dood met je commentaar en autoritair gedrag, misselijk om je verhaal te doen en de boel daarna op slot te gooien, dat zegt genoeg in wat voor regiem jullie zitten, iemand op het laatst ff zwart maken, en dan de boel op slot gooien, je bent niet zo aardig als ik gedacht heb, achterbaks en gemeen, dat ben jij.
En ik niet, ik ben recht voor z'n raap, en dat wordt beter gewaardeerd.


Mevrouw wil duidelijk het laatste woord hebben. Nou, het is haar gelukt, want ik ben er de hele avond kapot van geweest en heb echt geen zin meer in het forum. Ik weet dat ik me uit de tent heb laten lokken, maar zij hoeft mij niet persoonlijk te gaan beledigen. Ik heb ook een grens, en die heeft zij heel duidelijk overschreden. Vandaar dat ik openbaar gemaakt heb wat ik van haar wist. Noem het een misselijke streek, maar genoeg IS genoeg. Als ik beheerder was geweest had Astrid allang gevlogen en was nooit meer op dit forum terug gekomen. Daar hoef ik geen dagen over te overleggen en Rex volgens mij ook niet. Dino, je zegt dat je geen reden ziet om haar een ban te geven. Sorry, maar ik zie dat heel anders. De manier waarover zij over jouw methodes (medicijngebruik en erwten en balansproblemen ) schrijft, vind ik super gemeen achter iemands rug om lullen! Zij zegt zelf dat ze daar niets in ziet, maar what the fuck doet zij hier dan op dit forum als ze toch niets van een ander aanneemt?? Ik snap jullie niet hoor. Waarom tig keer woorden vuil maken aan dit onderwerp terwijl iedereen hier al weet hoe dat gaat uitpakken. Ik heb me vanavond wel weer genoeg moeten verdedigen. Ik zie dat ze gewoon lekker verder gaat in een ander topic, het is voor mijn gevoel arrogantie ten top.

Next :arrow:

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 22-04-2012 22:28

Ik stel voor dat we doen wat Dino nu zegt. Frost negeer Astrid gewoon vanaf nu. Hoe meer jij er op gaat terug reageren hoe meer zij ook je uit je tent probeert te lokken. Laat je niet vangen.
Negeer haar gewoon. Denk ook aan al die andere 73 leden op het forum. Of zijn die niet meer belangrijk? ;)
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

Gast

Bericht door Gast » 22-04-2012 22:34

Dus voortaan moeten we iedereen die er een potje van maakt maar negeren? Ik vind het geen oplossing, sorry Sanne. Natuurlijk zijn al die andere leden belangrijk, dat hoor je mij niet zeggen, maar dit doet gewoon zijn tol eisen. Ik ben heel eerlijk, ik heb een schurft hekel aan dat mens, en men moet het al heel bond maken wil ik een hekel aan iemand krijgen.
Maar goed.. wat nu? Ik ga er wel van uit dat ik mijn functie aan iemand anders kan geven door mijn k** gedrag.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 22-04-2012 22:40

Ik zeg niet dat je haar uitspraken moet tolereren. Maar dit moeten we gewoon anders oplossen. Ten aanval gaan haalt niets uit. In tegendeel, andere leden zijn ook enorm geschrokken.
Niet alleen Dino heeft pb'tjes gekregen, maar ook ik heb verschillende pb's van leden gekregen. Ik vind het heel moeilijk om dit nu 'goed' te praten tegenover de leden.
Ik stel voor dat Dino een van de komende dagen Astrid via PB aanspreekt en haar een verwittiging geeft. dit moet op een professionele wijze aangepakt worden.
Verder stel ik voor dat we op het forum hier geen woord meer over zeggen. Negeer dat 2de topic gewoon. Hoe meer wij nu gaan reageren, hoe meer reacties dat dit uitlokt.
Van mij moet je helemaal niet weg Frost, maar ik hoop gewoon dat je beseft dat we zo een zaken in het vervolg samen moeten bespreken voor we zomaar elk ieder apart een impulsieve reactie gaan posten.
Zeker als je zo enorm gefrustreerd bent is het niet slim om een reactie te gaan posten. Dan denk je niet nuchter na en heeft dit alleen maar nare gevolgen. toch?
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 22-04-2012 22:51

Frost, ik heb nooit gezegd dat je weg moet ofzo. Iedereen maakt fouten
Vergeet niet dat er in de toekomst meer van zulk types kunnen komen op het forum.
Hieruit moeten we leren zowel de omgang en de consequenties hiervan.
Nogmaals als ik haar ban, wat zou dan de gevolgen daarna zijn betreft deze forum? Denk na voordat we een zet doen!
We moeten eerst uit deze slangenkuil proberen te komen. Hierna gaan we op Astrid heel goed opletten. Zodra 1 fout meteen de kop indrukken. Als een mens arogant is maakt deze persoon vanzelf de fouten. Tot die tijd niet op haar postings reageren, maar juist wel op andere postings van iemand anders reageren. Hierdoor gaat ze juist fouten maken.

Hoofd koel houden en als een team opereren.

Dino

Gast

Bericht door Gast » 22-04-2012 22:58

ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen.. denk dat ik mijn bedje maar ga opzoeken.. morgen weer te werk.. voel me nu net alsof er een vrachtwagen over mijn hoofd is gereden :( Wat een rot gevoel van binnen zeg..

Plaats reactie