Astrid van het aquaforum

[beheer]
ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Astrid van het aquaforum

Bericht door ZSjonnie » 27-10-2011 16:19

Okee kom maar op met die meningen....
Zover ik nu weet zal ze zich binnenkort op ons forum registreren.
Wat wordt toegestaan, wat wordt niet toegestaan?
Misschien kan ik het namelijk van te voren doorgeven om problemen te voorkomen.

Ik zou haar zelf het liefst weigeren, maar dat kan je als forum natuurlijk niet doen :evil:
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 27-10-2011 16:29

Is Astrid echt actief als moderator van AF ofzo.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 27-10-2011 16:38

Nopez..
Gewoon een doorsnee lid maar onwijs koppig in de zin van, het gaat prima met veel minder water per vis.
Ik verwacht (net als op het aquaforum) dat ze hier ook lekker tegen de minimaal 50L per vis advies ingaat.

Waar ik mij persoonlijk het meest aan irriteer is dat zij nieuwelingen vertelt dat het prima gaat met minder water.
Terwijl er bijvoorbeeld al 5 adviezen zijn geweest om 50L per vis te hanteren.

Een discussie over bepaalde onderwerpen vind ik prima, zoals voorstanders van helder water en groenwater.
Maar iemand die op een forum rondbazuint dat goudvissen niet veel nodig hebben, haalt het niveau flink naar beneden.

Ze heeft niets fout gedaan waardoor ze op dit forum te weigeren is.
Dus hoe moeten we tegengaan dat ze hier het niveau naar beneden haalt?
Als er nu een nieuweling op dit forum komt, zal diegene snel begrijpen dat 50L de vis minimaal is.
Elk lid hanteert en adviseert dit namelijk.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 27-10-2011 16:46

We kunnen haar denk ik niet weigeren we moeten maar denk ik aankijken hoe en wat.
En corrigeren waar nodig is.

Dino

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 27-10-2011 16:54

Het punt is dat ze met mij contact op heeft genomen over dit forum.
Ik kan haar nu dus nog van te voren een paar adviezen/waarschuwingen meegeven.
Ik ben sowieso al van plan aan te geven dat wij hier het advies van 50L per vis hanteren en dit niet discutabel is.
Maar ik weet dat Sanne en Barb ook hun mening hebben over Astrid, dus ben benieuwt of er meer punten zijn.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Sanne
Lid FGF
Berichten: 5888
Lid geworden op: 21-10-2011 18:59

Bericht door Sanne » 27-10-2011 19:30

Ik vind inderdaad ook wel dat ze soms bepaalde gedachten koppig kan volhouden. Het is goed dat iedereen een eigen mening heeft. Maar zoals je al aangeeft Jan blijft ze steeds in discussie discussie gaan over dezelfde onderwerpen en geeft ze soms beginners ook foute informatie. Ook haar antwoorden komen soms heel bot over. Alhoewel ze dit laatste niet zo bedoeld denk ik.
Ik denk dat we haar niet kunnen weigeren, maar we moeten haar in het oog houden en op tijd corrigeren indien nodig!
~ Als woelig water tot rust komt, wordt het langzaam helder ~

FancyGoldfish
Site Admin
Berichten: 6397
Lid geworden op: 21-10-2011 18:12

Bericht door FancyGoldfish » 27-10-2011 22:03

Precies Sanne, laten we dat maar afspreken en we laten Jan haar eerst een signaal geven van wat we vinden.

Dino

Gast

Bericht door Gast » 29-10-2011 12:07

Als ik dat topic al weer zie over die Wakins, en hoeveel mis informatie daar gegeven wordt dan heb ik alweer gegeten en gedronken. Laat dat mens aub daar op Aquaforum.

ZSjonnie
Lid FGF
Berichten: 5243
Lid geworden op: 21-10-2011 18:39

Bericht door ZSjonnie » 29-10-2011 15:41

Tja, maar maar wil je zeggen dat we haar hier moeten weigeren?
Ik kan namelijk geen reden bedenken waarom we haar mogen weigeren.
Ik heb haar wel alvast gewaarschuwd dat we geen discussie accepteren over minder als 50L de vis.
Goudvis kwekers zijn het niet altijd eens met goudvis importeurs die het niet altijd eens zijn met goudvis houders.
Ieder heeft een ander doel, standpunt en perspectief. Hierdoor is een mening niet per se fout.

Gast

Bericht door Gast » 29-10-2011 16:57

Dat is waar. Ik zie haar hier liever niet, maar als het niet anders kan, mag ze zich wel aanmelden. Ik deel je mening over die 50 liter per vis, alhoewel we er wel rekening mee moeten nemen dat veel mensen het met minder moeten doen.

Plaats reactie